بیش از 150 دانش‌آموز برگزیده قرآنی در جعفرآباد قم تجلیل شدند

قم(پانا) - آیین تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده قرآنی شهرستان جعفرآباد در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 150 دانش‌آموز برگزیده قرآنی در جعفرآباد قم تجلیل شدند

در مراسمی با حضور بهمن آزاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد و سایر مسئولان این شهرستان از رتبه‌های برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز از 150 دانش آموز در سالن اجتماعات آموزش و پرورش جعفرآباد تجلیل شد.
احمد لطیف معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش جعفرآباد و مدیر سازمان دانش آموزی این شهرستان در مراسم فوق ضمن قدردانی از مدیران و معاونان پرورشی و فرهنگی آموزشگاه ها به خاطر مشارکت بالای دانش آموزان در مسابقات قرآن وعترت، این مسابقات ها را بهترین فرصت برای کشف و شکوفایی استعدادها و توانایی های دانش آموزان در زمینه های مختلف دانست و همه دانش آموزان را به استفاده از این فرصت خوب توصیه کرد.
وی با اشاره به موفقیت دانش آموزان جعفرآباد و کسب رتبه های مختلف شهرستانی، مسابقات قرآن، عترت و نماز اظهار کرد: نهادینه کردن ارزش ها در بین نسل جدید از برنامه های مهم ما در واحد قرآن و عترت آموزش و پرورش است.
لطیف خاطر نشان کرد: امروز نسل جدید ما تشنه فراگیری است و نباید از فراگیری قرآن و آموزه های دینی باز ماند. بنابراین نقش مهمی در این راستا بر عهده همگان و به خصوص نهاد آموزش و پرورش است که در این بخش با قوت وارد عمل شده ایم.
ذبیح الله عبداللهی فرماندار شهرستان جعفرآباد نیز شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را جزو اهداف مهم و برنامه‌های اصلی آموزش و پرورش قلمداد کرد و افزود: ایجاد زمینه انس هرچه بیشتر با قرآن، نشر و بسط فضای معنوی مسابقات قرآن در محیط جامعه، بهره ‌گیری بیشتر از مفاهیم و دستورات الهی در زندگی روزمره و ایجاد شور و نشاط قرآنی در بین دانش آموزان از مهم ترین اهداف آموزش و پرورش است.
این همایش با اجرای گروه پیشتازان حاملان قرآن کریم و گارد پرچم جمهوری اسلامی توسط مدرسه ائمه طاهرین جعفرآباد همراه بود.
دانش آموزخبرنگار: محمدجواد سخا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار