حضور استعداد‌های برتر قرآنی قرچک در مسابقات قرآن، عترت و نماز

قرچک (پانا) - معاون‌ پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان قرچک از حضور استعدا‌دهای برتر قرآنی در چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور استعداد‌های برتر قرآنی قرچک در مسابقات قرآن، عترت و نماز

مهدی‌ دهقانی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌ قرچک با بیان اینکه مسابقات قرآن، بستر مناسبی جهت آشنایی دانش‌آموزان با آموزه‌های قرآنی و اسلامی و ارزیابی استعداد و توانایی‌های فردی آنها است، از برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله استان، طی دو روز در دو بخش دختران و پسران در محل اردوگاه شهید‌ منتظری شهریار خبر داد.

وی با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی‌شدن سند تحول بنیادین آموزش‌و‌پرورش به صورت کامل گفت: اگر بخواهیم سند تحول بنیادین را اجرایی کنیم، فقط با توسل به قرآن و عترت اتفاق خواهد‌ افتاد.

دهقانی افزود: تربیت قرآنی دانش‌آموزان که در سند تحول بنیادین آموزش‌و‌پرورش بر آن تاکید زیادی شده، تا زمانی که دانش‌آموزان قرآن نخوانند و با ترجمه و تفسیر قرآن آشنا نشوند به صورت کامل و نهادینه انجام‌ نخواهد‌ شد.

وی از حضور مجموعا ۱۸ دانش‌آموز دختر و پسر دوره اول و دوم متوسطه شهرستان قرچک جهت شرکت در رشته‌های قرائت، حفظ، صحیفه‌سجادیه، نهج‌البلاغه، احکام، انشا‌ نماز خبر داد.

شایان ذکر است نفرات برتر تمامی رشته‌ها از دوره متوسطه دوم در تابستان سال جاری به مسابقات کشوری اعزام خواهند‌ شد.

خبرنگار: سمیه یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار