کمک به چاپ و خرید کتاب مؤلفین فرهنگی و دانش‌آموز در شهرقدس

شهر قدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در راستای حمایت در خرید کتاب مولفین فرهنگی و دانش‌آموز ۵۰ جلد کتاب «عشق الست»، نویسنده فرهنگی را خریداری کرد و بر افزایش و ارتقاء سرانه مطالعه در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۱۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک به چاپ  و خرید کتاب مؤلفین فرهنگی  و دانش‌آموز در شهرقدس

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در راستای حمایت از همکاران فرهنگی مؤلف، ۵۰ جلد کتاب «عشق الست» نوشته فریبا شاکر را خریداری کرد.

وحید محرمی، ضمن تشکر از معلمین و نویسندگان فرهنگی و دانش آموز گفت: نقش معلم به عنوان عامل اصلی انتقال فلسفه نظام تعلیم و تربیت، انکارناپذیر است و می‌تواند آثار عمیقی در ایجاد علاقه به مطالعه در فراگیران به جا بگذارد.

وی افزود: آموزش و پرورش گامی به سوی رشد و ارتقای علمی و آموزشی فرهنگیان و دانش آموزان است که یکی از مولفه‌های پیشبرد این مهم، کمک به چاپ و خرید کتاب مولفین و نویسندگان فرهنگی و دانش آموز است .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در پایان عنوان کرد: سرانه مطالعه کتاب در مدارس باید ارتقاء یابد و یکی از برنامه های این مدیریت شناسایی مولفین فرهنگی و دانش آموزان شهرستان و استفاده از ظرفیت های این عزیزان در آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار