نشست مجمع معلمان انقلابی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - نشست مجمع معلمان انقلابی استان بوشهر به میزبانی سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست مجمع معلمان انقلابی  استان بوشهر برگزار شد

در این نشست روسای کمیسیون‌های این مجمع نظرات خود را در زمینه بررسی محتوای کتاب‌های درسی، آموزش مهارت‌های زندگی در کتاب‌های درسی، معرفی قهرمان‌های ملی و الگوسازی آنها، تربیت دانش آموزان، معلمان و مدیران تراز انقلاب مطرح کردند.


سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر در این مراسم گفت: این نشست در قالب کمیته‌ها و کمیسیون‌های تخصصی و با حضور معلمان با تجربه و برجسته هم استانی برگزار شده است که نظرات در پایان بررسی و تجزیه و تحلیل می‌شود تا در نظام تربیتی آموزش و پرورش استفاده شود.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در حال حاضر دچار یک شکاف آموزشی شده ایم.


رضایی افزود: در دهه ۶۰ که محرومیت در استان بوشهر بیشتر بود کتب‌های کمک درسی وجود نداشت دانش آموزان این استان رتبه‌های تک رقمی در کنکور کسب می‌کردند، اما در دهه ۸۰ و ۹۰ استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی به اوج رسید و آنهایی که در مدارس غیر انتفاعی هستند و تملک مالی بهتری دارند، رتبه‌های بهتری هم کسب کرده و به دانشگاه‌های برتر کشور می‌روند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سویی دیگر دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال ضربه زدن به پیکره نظام هستند و برای حمله به ایمان و اعتقاد مردم سرمایه گذاری کرده‌اند که مقاومت مردم و نهضت عظیم عاشورا، سپاه و بسیج مانع از پیشروی دشمن شده است.

محمود حق دوست، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هم گفت: در دولت جدید فضای همگرایی بیشتر فراهم شده و اگر نتوانیم در این دوره کاری کنیم شرایط سخت‌تر می‌شود.



حق دوست افزود: اگر توسعه و پیشرفت را امروز می‌خواهیم باید از معلمان انقلابی در آموزش و پرورش استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار