دانش آموزان برگزیده قرآنی شهرستان جعفرآباد قم تجلیل شدند

قم(پانا)- دانش آموزان برگزیده چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز شهرستان جعفرآباد در سالن اجتماعات شهید علی صفری اداره آموزش و پرورش شهرستان تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۰۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان برگزیده قرآنی شهرستان جعفرآباد قم تجلیل شدند

دانش آموزان برگزیده چهلمین دوره مسابقات 14 گانه قرآن، عترت و نماز طی مراسمی در سالن اجتماعات شهید علی صفری اداره آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد قم تجلیل شدند.

مراسم تجلیل با اجرای گروه پیشتازان حاملان قرآن کریم و گارد پرچم جمهوری اسلامی توسط مدرسه دخترانه حضرت معصومه(س) شروع شد.

سپس «بهمن آزاد» مدیر آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: «از 5 هزار دانش آموز شهرستان، 3 هزار نفر در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند و از بین، 300 نفر انتخاب شدند تا در مرحله استانی به رقابت بپردازند.»

وی تاکید کرد: «دانش آموزان باید قدر خودشان را بدانند و به وظایف شان عمل کنند و کسانی که درسشان را خوب خوانده اند، در کنار درس قرآن، عترت و نماز را هم یاد می‌گیرند.»

وی ادامه داد: «شما دانش آموزان بزرگترین سرمایه های خانواده ها هستید. خانوادهایتان به شما افتخار می کنند، که هم درس می‌خوانید و در مسابقات قرآنی هم حائز رتبه های اول و دوم ‌شدید.»

آزاد افزود: «ان شاء الله بعد از امتحانات خرداد در تابستان با کمک فرمانداری، سازمان تبلیغات و امام جمعه شهرستان دارالقرآن ها و کلاس های قرآنی قرار هست برگزار شود. امیدواریم دانش آموزان استفاده کافی را از این کلاس های قرآنی ببرند.»

در ادامه حجت الاسلام «کارگر» رئیس سازمان تحقیقات اسلامی شهرستان اظهار داشت: «ما دو تا علم داریم. علم بدن شناسی و علم معرفت و انسان شناسی، علم بدن شناسی یعنی بدانیم بدن چه نیاز هایی دارد تا برایش انجام دهیم، علم معرفت و انسان شناسی یعنی قرآن و عترت.»

وی گفت: «انسانی که شخصیت و توانایی نداشته باشد در زمینه معرفت و انسان شناسی به هیچ دردی نمی‌خورد. جوانی اگر قرآن بخواند این قرآن با گوشت و خونش آویزه می شود، یعنی گوشت و خونش هم قرآنی می شود حتی اخلاقش هم قرآنی است.»

در پایان، 109 دانش آموز دختر دارای رتبه های اول و دوم در رشته های حفظ جزء سی، نهج البلاغه و احکام با لوح یاد بود و هدایای نقدی تجلیل شدند.

در این مراسم سرهنگ «منصور محمدی» فرمانده نیروی انتظامی شهر جعفریه، «محدثه شاهمرادی» مدیر حوزه علمیه حضرت معصومه (س) شهرستان جعفرآباد، «مریم محمدی» رئیس شورای اسلامی شهرستان و «اکبر صفری» رئیس شورای شهر جعفریه نیز حضور داشتند.
دانش آموز خبرنگار: نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار