کسب رتبه برتر کشوری استان اردبیل در طراحی فصلنامه استانی شورای دانش‌آموزی

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از کسب رتبه برتر کشوری این استان در طراحی فصلنامه استانی شورای دانش‌آموزی توسط اداره فرهنگی و هنری، اردویی و فضاهای پرورشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر کشوری استان اردبیل در طراحی فصلنامه استانی شورای دانش‌آموزی

کلام اله صفری، مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: شورای دانش‌آموزی به‌عنوان بازوی مشورتی مدیران مدارس و دارایی ارزشمندی برای آن‌ها است.

وی گفت: مسئولان مدارس اگر توجه کافی به چنین گروه‌هایی داشته باشند، می‌توانند با هم‌افزایی مثبت بین دانش‌آموزان و کارکنان، در جهت تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده مدارس گام بردارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: هر یک از دانش‌آموزان توانایی‌های بالقوه‌ای دارند که با تعامل و مشارکت آنان در فرایند آموزش‌ وپرورش می‌توان بسترهای لازم برای ورود آنان به اجتماع و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی آینده را فراهم کرد.

صفری « شورای دانش آموزی» را فرصت بی نظیر تربیتی در مدرسه به منظور رشد همه جانبه مهارت های فردی و اجتماعی و توسعه مشارکت دانش آموزان در فعالیت های تربیتی و آموزشی برشمرد و افزود: امیدوارم در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال، شورای دانش آموزی موفق و الگو برای مشارکت های اجتماعی و متعهد به مبانی نظام تعلیم و تربیت اسلامی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نظام تعلیم وتربیت، بدون مشارکت و اراده آینده سازان شکل نمی گیرد و به دانش و توانمندی شما فرزندان لایق در تحقق شعار سال به خود می بالد که با مسئولیت پذیری، مشارکت جویی، کسب مهارت های اجتماعی، گفت وگو و نقد سازنده، تعامل فکر واندیشه، تفاهم و همدلی و برقراری ارتباط صحیح و دوسویه با مسئولان مدرسه در پیشبرد اهداف خود و جامعه گام برمی دارید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: از مدیران، مربیان و معلمان عزیز انتظار دارم زمینه حضور و مشارکت دانش آموزان را در این فعالیت تربیتی فراهم کنند و در تمامی مراحل، دانش آموز محوری، تکریم عملی و مشارکت همه جانبه و بانشاط، دانش آموزان را مانند همیشه مورد توجه جدی قرار دهند.

صفری گفت: امیدوارم با یاری پروردگار متعال و رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب، از رهگذر میراث گرانباری که امروز بر ذهن و زبان شما جاری است، مسیر موفقیت و شکوفایی را بپیمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار