مدیر آموزش و پرورش سرعین:

اولویت آموزش و پرورش تربیت نیروی خلّاق و مهارت‌محور است

اردبیل (پانا) - مدیر آموزش و پرورش سرعین گفت اولویت اصلی آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان خلاق و مهارت‌محور در راستای تربیت نیروی تمام‌ساحتی و کارآمد است.

کد مطلب: ۱۲۷۹۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اولویت آموزش و پرورش تربیت نیروی خلّاق و مهارت‌محور است

حسین محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین در حاشیه نمایشگاه معرفی مشاغل مدرسه حجاب که با حضور فرماندار این شهرستان در اردوگاه استانی مقدس اردبیلی برگزار شد؛ با بیان اینکه گردش علمی دانش آموزان در راستای تنوع بخشی به محیط یادگیری و با هدف رشد و پرورش خلاقیت دانش آموزان است؛ اظهار کرد: لازمه رشد میزان خلاقیت و یادگیری استفاده از فعالیت های متنوع یاددهی است که فرصت را برای کسب تجربیات مستقیم، ارزیابی و بازاندیشی در حیطه یادگیری فراهم می سازد.

وی با تاکید بر اهمیت شروع مهارت آموزی از سنین کودکی افزود: افرادی که از سنین پایین تحصیل و مهارت آموزی را در کنار هم فرا می گیرند در زندگی تحصیلی و شغلی خود موفق تر عمل خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش سرعین با اشاره به اینکه اولویت اصلی آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان خلاق و مهارت محور است، گفت: هدف از اجرای اردوهای علمی- فرهنگی و برگزاری نمایشگاه معرفی مشاغل ایجاد شناخت نسبت به ظرفیت های شغلی موجود در جامعه و منطقه، شناسایی نخبگان مهارتی، هدایت تحصیلی، احراز مشاغل آینده و ایجاد انگیزه لازم در دانش آموزان برای یادگیری مهارت های پایه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار