افتتاح مدارس خیّرساز در روستاهای شمس‌آباد و آلوچه سبلان سرعین

اردبیل (پانا) - در آیینی مدارس 2 کلاسه خیرساز روستاهای شمس‌آباد و آلوچه سبلان با مساحتی بالغ بر 180 متر مربع (هر مدرسه 90 متر مربع) با حضور خیّرین، اعضا اتحادیه اغذیه فروشان تهران، مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدارس خیّرساز در روستاهای شمس‌آباد و آلوچه سبلان سرعین

به گزارش آموزش و پرورش شهرستان سرعین، حسین محرمی، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در حاشیه این افتتاح گفت: کلنگ احداث مدارس ابتدایی روستاهای شمس آباد و آلوچه سبلان در نیمه دوم سال 98 به زمین زده شد و عملیات اجرایی ساخت و تجهیز آنها با صرف اعتباری بیش از 400 میلیون تومان به همت اتحادیه اغذیه فروشان تهران بزرگ به پایان رسید.

وی با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند و تاکنون نیز با مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس در نظام آموزشی و تعلیم و تربیت نقش کلیدی ایفا کرده اند، اظهار کرد: خیّرین مدرسه ساز نمونه بارز مشارکت اجتماعی و فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش محسوب می شوند که خالصانه و با تمام ظرفیت، آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف متعالی آموزشی و تربیتی یاری می رسانند.

مسعود موسی زاده، رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز شهرستان سرعین نیز گفت: از سال 1398 تاکنون با کمک خیّرین بیش از 40 کلاس درس احداث و راه اندازی شده و در اختیار مدیریت آموزش و پروش شهرستان قرار گرفته است.

جواد قرآن نویس، رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز استان هم با اشاره به اینکه از بدو تاسیس مجمع خیّرین استان تاکنون بیش از 400 واحد آموزشی در قالب 1600 کلاس درس تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است، افزود: مجمع خیّرین شهرستان سرعین با همکاری آموزش و پرورش سرعین 4 سال است فعالیت خود را آغاز کرده است، اما در این مدت کم با تلاش و فعالیت جهادی خیّرین عضو این مجمع به یکی از شاخص ترین مجامع خیّرین مدرسه ساز استان تبدیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار