علی بابایی کارنامی:

آموزش‌ها در حوزه سلامت باید از سنین پایین شروع شود

ساری (پانا) - نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد توجه به بهداشت روانی باید از سنین پایین و یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۷۸۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش‌ها در حوزه سلامت باید از سنین پایین شروع شود

علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شهرستان ساری و میاندرود به مناسبت هفته سلامت در دبستان حضرت فاطمه(س) ناحیه یک ساری با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علی (ع) در خصوص اهمیت سلامتی و امنیت به عنوان دو نعمت ارزشمند اظهار کرد: سلامت دارای ابعاد مختلفی است و سلامت روان نیز در کنار سلامت جسم موضوع مهمی برای زندگی جوامع امروز است و زیربنای یک انسان خادم به مردم و کشور در مدارس ابتدایی ساخته می شود.

وی تاکید کرد: سلامتی دانش آموزان زمانی ایجاد می‌شود که نکات بهداشتی و فردی در مدارس به آنان آموزش داده شود که ارتقاء سلامت و تندرستی دانش آموزان در کنار تعلیم و تربیت از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش است.

کارنامی خاطرنشان کرد: دانش آموزی می تواند در آینده جامعه این کشور تاثیرگذار و مفید باشد که علاوه بر آموزش علمی و اجتماعی، در سایر بخش‌ها بویژه مسائل بهداشتی و سبک زندگی سالم آموزش لازم را ببیند.

وی در پایان گفت: توجه به بهداشت روانی نیز باید یکی از اولویت های آموزش و پرورش قرار بگیرد و دانش آموزان سفیران سلامت در حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند.

اجرای برنامه‌های هنری، اجرای گروه سرود توسط دانش‌آموزان و اهدای جوایز در حضور مسئولان از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

خبرنگار: پریا کشیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار