معاون پرورشی منطقه کهریزک:

هفته سلامت فرصتی برای تجلیل از تلاش‌های مدافعان سلامت است

کهریزک (پانا) - معاون پرورشی منطقه کهریزک در مراسم گرامیداشت هفته سلامت، این هفته را فرصتی برای تجلیل از تلاش‌های مدافعان سلامت دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۷۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
هفته سلامت فرصتی برای تجلیل از تلاش‌های مدافعان سلامت است

زهرا بی‌پروا معاون پرورشی منطقه کهریزک با اشاره به هفته سلامت، گفت: هفته سلامت فرصتی برای تکریم و تجلیل از تلاش‌های مجاهدت‌گونه مدافعان سلامت و همچنین تقدیر از خدمات ارزنده و شبانه‌روزی فعالان عرصه سلامت است که همواره با از خودگذشتگی، سلامتی را به مردم ارزانی داشته‌اند و به امر ارتقای سلامت و بهداشت در جامعه اهتمام می‌ورزند.

وی افزود: برنامه‌های هفته سلامت جهت آشنایی بیشتر مردم و تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان با موضوعات مهم حوزه سلامت برگزار می‌شود. شعار امسال هفته سلامت به درستی و بر اساس نظر متخصصان و صاحب‌نظران این حوزه و با درک صحیح از وضعیت جامعه بشری امروز «سلامت ما، سلامت سیاره ما»، انتخاب شده است؛ این مفهوم متضمن این است که بدون سلامتی محیط زیست و ساختار زندگی بشری نمی‌توان انتظار سلامتی پایدار را برای نوع بشر انتظار داشت.

بی‌پروا همچنین بیان کرد: باید به تامین همه جانبه و پایداری سلامت‌ باور و دغدغه داشته باشیم و با تلاش و میثاق خود این نیاز فطری بشری را جامه عمل بپوشانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار