مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک خبر داد

ارتقاء سطح سواد سلامت دانش‌آموزان به عنوان سفیران سلامت

کهریزک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کهریزک در مراسم بزرگداشت هفته سلامت، گفت دانش‌آموزان می‌توانند با ارتقای سطح سواد سلامت به عنوان سفیران سلامت آموخته‌های خود را به خانواده‌هایشان منتقل کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۷۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء سطح سواد سلامت دانش‌آموزان به عنوان سفیران سلامت

زنگ هفته سلامت با هدف ارتقاء سطح سواد سلامت دانش‌آموزان به عنوان سفیران سلامت با حضور محمدرضا افضلی‌نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک، معاون شبکه بهداشت و درمان، کارشناس مسئول واحد جوانان و مدارس، زهرا بی‌پروا معاون پرورشی منطقه و کارشناس سلامت در مدرسه شهدای‌تقی‌زاده یک کهریزک برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا افضلی‌نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک ضمن تاکید بر نقش سلامتی و اهمیت آن از نظر قرآن کریم و ائمه بیان کرد: دانش‌آموزان به عنوان سفیران سلامت نقش مهمی در خود مراقبتی و ارتقاء سلامت دارند. آنها با ارتقای سطح سواد سلامت به عنوان سفیران سلامت آموخته‌های خود را به خانواده‌هایشان منتقل کنند.

وی همچنین با اشاره به شعار هفته سلامت، «سلامت ما، سلامت سیاره ما» در مورد اهمیت محیط زیست در حفظ سلامتی صحبت کرد و در ادامه از مراقبین سلامت منطقه کهریزک و از دانش‌آموزان منتخب منطقه‌ای جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی تقدیر شد.

همچنین در پایان مراسم میهمانان از جشنواره غذای سنتی که توسط همکاران شهدای‌ تقی‌زاده برگزارشده بود دیدن کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار