خداوند به قلم سوگند یاد کرده و قلم دردست معلمان است

شهر قدس (پانا)- فرماندار شهرستان قدس در مراسم سپاس معلم به مناسبت گرامیداشت مقام معلم گفت معلم نماد علم آموزی بشریت است و خداوند به قلم سوگند یاد کرده و قلم در دست معلمان است .

کد مطلب: ۱۲۷۷۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
خداوند  به قلم سوگند یاد کرده و قلم دردست معلمان است

برنامه سپاس معلم جهت تقدیر و تشکر و ارج نهادن به مقام معلم با حضور وحید‌محرمی, مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس و مسئولان شهرستان قدس در دبستان دخترانه سعادت برگزار شد.

وحید گلی‌کانی، فرماندار شهرستان قدس در مراسم سپاس معلم به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در آموزشگاه سعادت شهرستان قدس گفت: معلم نماد علم آموزی بشریت است.

او گفت: خداوند نماد علم آموزی بشریت را در قرآن با نون و القلم تاکید کرده، و به قلم سوگند خورده ، معلمان با قلمی که نماد علم آموزی است و در دست آن‌ هاست به بشریت راه درست زیستن را یاد می‌دهند.

او ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه معلمان یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و معلم و معلم شهید، استاد مرتضی مطهری که نماد یک معلم فرهنگی دینی است و از جامعه حوزوی رشد و نمو پیدا کرده و فرهنگ معلمی را با نماد فقه شیعه به نمایش گذاشت را گرامی داشت ، و علمای دینی را نماد معلمین واقعی در سعادت جامعه بشری دانست.

گلی‌کانی همچنین روی مسئله عفاف و حجاب تاکید کرد، و خطاب به دانش‌آموزان گفت: معلمان در جایگاه پدر و مادر دوم بچه‌ها هستند و باید قدردان آنها باشیم که بهترین ها را به ما آموزش می‌دهند، با خوب درس خواندن و دانش‌آموز فعال علمی بودن ، باید قدردان زحمات معلمان خود باشیم .

در ادامه این مراسم وحید‌محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس ضمن تبریک و اردات به معلمان حاضر، از حضور مسئولین محترم شهرستان قدس در این مراسم تشکر و قدردانی کرد، و نقش آفرینی معلمان را در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی پر رنگ دانست و به شهدای دانش‌آموز و معلم شهرستان قدس هم ادای احترام کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: طاها علی محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار