معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی:

سنگ بنای تمدن نوین دانش‌آموزان و دانشجویان هستند

تبریز (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان سنگ بنای تمدن نوین هستند، معلمان را معمار این تمدن و سنگ بنا‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۶۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
سنگ بنای تمدن نوین دانش‌آموزان و دانشجویان هستند

تراب محمدی در مراسم زنگ سپاس معلم ضمن تبریک هفته معلم گفت: صحبت در جمع شما معلمان که ما دانش آموزان شما بودیم سخت است.در دنیای امروز سرمایه انسانی بر سرمایه های مادی و دنیوی غلبه می‌کند و اگر کشور های موفق و سرمایه دار را بخواهیم مشخص کنیم تعریف دنیا از این کشور ها کشور های دارای سرمایه های انسانی است.

محمدی اظهار کرد: اکثر کشور های توسعه یافته توجه جدی به تعلیم و تربیت خود داشته اند و ارزشی که به اساتید و معلمان در این کشور ها قائل هستند باعث توسعه این کشور ها گشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی افزود: نیروی انسانی به عنوان سرمایه است و معلمان در راس این سرمایه قرار دارند که جامعه را تربیت می‌کنند تا جامعه اصلاح شود و اگر بتوانیم نیاز های مادی و معنوی معلمان را فراهم کنیم قطعا کشوری موفق خواهیم داشت و هیچ تمدنی، بدون یاری معلمان به تمدن پیشرفته تبدیل نشده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز اگر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم خود، مردم را به خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی و پیش به سوی جامعه ای موفق تر سفارش می‌کند. تمدن سازی چنانچه در پایان عنوان شده است به این دلیل است که اگر بتوانیم تمدن نوین اسلامی را پدید آوریم زمینه ساز ظهور خواهیم بود.

محمدی در پایان گفت: سنگ بنای تمدن نوین دانش آموزان و دانشجویان هستند و معمار این تمدن و سنگ بنا ها معلمان می باشند. اشرف مخلوقات پیامبر اکرم (ص) خود را معلم عنوان می‌کنند و اگر معلم نبود اسلام با توسعه مواجه نمی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار