برگزاری کارگاه‌های تخصصی دانش‌آموزان راه‌یافته به مسابقات قرآن، عترت و نماز نیشابور

نیشابور (پانا) - کارگاه‌های تخصصی برای دانش‌آموزان راه‌یافته به مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز در محل دارالقرآن امام حسن مجتبی علیه السلام شهرستان نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۷۶۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه‌های تخصصی دانش‌آموزان راه‌یافته به مسابقات قرآن، عترت و نماز نیشابور

سلمان حصاری، کارشناس مسئول قرآن عترت و نماز شهرستان نیشابور در حاشیه برگزاری اولین کارگاه تخصصی به پانا گفت: هدف از برگزاری این کارگاه ها در ابتدا فراهم کردن زمینه انس با قرآن، عترت و نماز و پس از آن ایجاد آمادگی بیشتر دانش آموزان برای حضور در مرحله استانی است.

وی افزود: پس از برگزاری فینال مسابقات و مشخص شدن نفرات اعزامی به مسابقات استان، این کلاس ها به صورت فشرده تر و به دو صورت حضوری و مجازی ادامه پیدا کرده که تا روز برگزاری مسابقات ادامه خواهد داشت.

حصاری خاطر نشان کرد: طبق گفته اساتید کارگاه های تخصصی، دانش آموزان منتخب در سطح خوبی از آمادگی برای شرکت در مسابقات مرحله استانی قرار دارند.

وی تصریح کرد: در انتخاب مدرسان این کارگاه ها برای رشته های مختلف، از بهترین اساتید و داوران مرحله استانی دعوت کرده ایم تا دانش آموزان هرچه بیشتر، با شرایط مرحله استانی آشنا شده و آمادگی کامل داشته باشند.

کارشناس مسئول قرآن عترت و نماز شهرستان نیشابور گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز، در نیمه دوم اردیبهشت سال جاری به صورت غیرحضوری برگزار می شود که امیدواریم با توجه به برنامه ریزی های انجام شده موفقیت های خوبی کسب کنیم.

دانش آموز خبرنگار: محمد سیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار