فرماندار اسلامشهر:

معلمان شهید به تمام آحاد جامعه درس شهادت و از خود گذشتگی آموختند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر در دیدار با خانواده شهدای فرهنگی گفت معلمان شهید که در کلاس‌های درس به دانش‌آموزان علم و اخلاق را آموزش می‌دادند، با حضور در جبهه‌ها و دفاع از کیان کشور به تمام آحاد جامعه درس شهادت و از خود گذشگی آموختند.

کد مطلب: ۱۲۷۵۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
معلمان شهید به تمام آحاد جامعه درس شهادت و از خود گذشتگی آموختند

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر، به مناسبت گرامی‌داشت هفته مقام معلم در خانه دو معلم شهید شهرستان اسلامشهر، صفی‌الله نصیری و فرامرز عرب حضور پیدا کرد و با خانواده‌های آنان دیدار کرد.

وی ضمن تبریک روز معلم به خانواده شهیدان در سخنانی اظهار کرد: این دو معلم شهید که در کلاس‌های درس به دانش‌آموزان علم و اخلاق را آموزش می‌دادند، با حضور در جبهه‌ها و دفاع از کیان کشور به تمام آحاد جامعه درس شهادت و از خود گذشگی آموختند.

شهید صفی‌الله نصیری دانشجوی سال آخر دانشسرای تربیت معلم امام صادق(ع) بود و در یازدهم بهمن سال ۶۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید، همچنین شهید فرامرز عرب نیز که در روستاهای اسلام شهر مشغول به تدریس بود پس از اعزام به جبهه در بیست و چهارم تیر 65در ارتفاعات قلاویزان در عملیات کربلای یک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در جریان این بازدید‌ها، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی، فرمانده نیروی انتظامی، شهردار اسلامشهر و سرپرست مدیریت آموزش و پرورش نیزحضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار