صدور 80 مورد اخطار و پلمب 16 نانوایی متخلف در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت صدور 80 مورد اخطار و پلمب 16 نانوایی متخلف در اسلامشهربیانگر آن است که حفظ الزامات بهداشتی در نانوایی‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است و کوتاهی در این زمینه که سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازد، پذیرفتنی نیست.

کد مطلب: ۱۲۷۷۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
صدور 80 مورد اخطار و پلمب 16 نانوایی متخلف در اسلامشهر

حسین حبیبی،فرماندار اسلامشهر در کارگروه آرد و نان شهرستان اسلامشهر که در دفتر فرماندار برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: نظارت بر فعالیت نانوایی‌های سنتی که آرد یارانه‌ای دریافت می‌کنند، نیز تشدید خواهد شد.

وی بیان کرد: در راستای تکریم و قدردانی از نانوایان متعهد، زحمتکش و قانونمدار، با افراد سودجو که مرتکب قاچاق آرد و یا کم فروشی و گران فروشی شوند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت و در این زمینه جرائم بازدارنده از جمله کسر سهمیه آرد، پلمب و حتی ابطال جواز نانوایی متخلف پیش‌بینی شده است.

فرماندار اسلامشهر در ادامه بر ضرورت تعیین ساعت کار نانوایی‌ها پس از طی فرآیند مربوطه توسط کمیسیون نظارت تأکید کرد و گفت: با توجه به نارضایتی‌های موجود و عدم صلاحیت متصدیان برخی نانوایی‌ها، در زمینه صدور جواز نانوایی‌های جدید سختگیری خواهد شد و علاوه بر داشتن معیارهای قانونی و بهداشتی، داشتن مهارت نانوایی و صلاحیت فردی نیز جزء الزامات خواهد بود.

حبیبی همچنین به 439 بازدید صورت گرفته توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از نانوایی‌ها اشاره کرد و افزود: صدور 80 مورد اخطار و پلمب 16 نانوایی متخلف بیانگر آن است که حفظ الزامات بهداشتی در نانوایی‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است و کوتاهی در این زمینه که سلامت مردم را به مخاطره می اندازد پذیرفتنی نیست.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار