سرپرست آموزش و پرورش ورامین:

ایجاد حس شادی و نشاط در جامعه با فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی

ورامین (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ورامین گفت فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی تزریق روحیه نشاط در جامعه به امیدآفرینی در اذهان مردم منجر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد حس شادی و نشاط در جامعه با فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی

دیدار سه جانبه سرپرست آموزش و پرورش ورامین، رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری ورامین و شورای شهر در راستای تجمیع پتانسیل‌ها و اولویت بندی فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهر ورامین برگزار شد.

در این دیدار محمود ملایری، سرپرست آموزش و پرورش، حسین نظری رئیس سازمان امور فرهنگی،ورزشی و اجتماعی شهرداری ورامین و جعفر اردستانی نایب رئیس شورای شهر به تبادل نظر در مورد اولویت‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهر پرداختند.

ملایری، سرپرست آموزش و پرورش اهمیت بخشی شورای فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به تعامل با آموزش و پرورش را ارزشمند خواند و گفت: تزریق روحیه نشاط در جامعه به امیدآفرینی در اذهان مردم منجر خواهد شد.

در این جلسه جعفر اردستانی، نایب رئیس شورای شهر ابراز کرد: امسال سعی داریم از طریق هم‌اندیشی با متولیان فرهنگی شهرستان پتانسیل‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهر را شناسایی کنیم و با تخصیص اعتبارات لازم در جای درست، از هدر رفت بودجه فرهنگی شهرستان جلوگیری کنیم.

نظری رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری ورامین نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: «با تجمیع پتانسیل نیروی انسانی و بودجه فرهنگی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرستان که در اختیار شهرداری است می‌توان به غنی سازی فعالیت‌های فرهنگی جامعه هدف (دانش آموزان) پرداخت.»

خبرنگار: علیرضا عرب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار