طریفی حسینی:

معلم پرچم‌دار علم و دانش است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
معلم پرچم‌دار علم و دانش است

متن پیام حمید طریفی حسینی به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

" اقرا باسم ربّک الذّی خلق، خلق الانسان من علق، اقرأ و ربّک الاکرم، الذّی علم بالقلم، علم الانسان ما لم یعلم"

معلم پرچم‌دار علم و دانش و فرهنگ و الگوی تمام عیار اخلاق و ادب و خیرخواه نسلی متعهد، خلاق، پویا، اندیشمند و آینده ساز برای کشور است و به‌عنوان اصلی‌ترین عنصر تأثیرگذار در نظام آموزش و پرورش، نقش بی بدیلی در تعلیم و تربیت دارد.

بی تردید رمز جاودانگی و سرفرازی جوامع موفّق، به خاطر گسترش دانش و تعمیق بینش و باور‌های معرفتی است که تحقق این امر مهم، به نقش‌آفرینی جامعه فرهیختگان و معلّمان آن جامعه بستگی دارد.

خدمت به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، موهبتی است که خداوند متعال برای بهترین بندگان خود ارزانی داشته و معلمان مدارس استثنایی این توفیق را دارند که چون شمع با سوختن خویش بهشتیان زمینی را پرورش دهند.

اینجانب ضمن تبریک عید سعید فطر و گرامیداشت هفته مقام معلم، شایسته‌ترین مراتب تقدیر و تشکر خود را به پاس تلاش‌ها و ایثارگری‌های خالصانه شما همکاران عزیز اعلام می نمایم. بی‌شک موفقیت‌های اخیر دانش‌آموزان عزیز استثنایی در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی، حاصل تلاش‌های خستگی ناپذیر شما بزرگواران در فضای تعلیم و تربیت است.

امید است در دولت مردمی و با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت، در سایه همت و ایثارگری‌های شما عزیزان، زمینه تحقق عدالت آموزشی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، بیش از پیش فراهم شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار