کمک یک میلیارد و 700 میلیون ریالی خیرین در جشن گلریزان ستاد دیه شهرستان بافت

کرمان (پانا) - رییس دادگستری شهرستان بافت از کمک یک میلیارد و 700 میلیون ریالی خیرین در جشن گلریزان ستاد دیه در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۵۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
کمک یک میلیارد و 700 میلیون ریالی خیرین در جشن گلریزان ستاد دیه شهرستان بافت

سجاد علیدادی سلیمانی در جشن گلریزان ستاد دیه در شهرستان بافت که با حضور مسئولین، معتمدین و خیرین و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن قدردانی از همراهی خوب خیرین در کمک به ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: 65 بسته سبد کالا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بین خانواده زندانیان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه دفتر نماینده مردم شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی نیز تعهد اهداء 10 عدد وام 500 میلیون ریالی جهت اشتغال خانواده زندانیان کردند، گفت: اصل زندان اجتناب ناپذیر است و زندان بر روی زندگی زندانیان و خانواده آنها آثار بدی خواهد گذاشت.

این مقام قضایی ادامه داد:یکی از سیاست های قوه قضائیه حبس زدایی است به شرط آنکه خللی در امنیت به وجود نیاید و به همین دلیل جشن گلریزان شامل زندانیان جرائم غیر عمد می باشد.

رئیس دادگستری شهرستان بافت گفت: با تأمین منابع مورد نیاز در سال گذشته نیز تعداد قابل توجهی زندانی در شهرستان بافت آزاد شد.

وی اظهار کرد: با استفاده از تسهیلات ارفاقی قوه قضائیه و مجازات های جایگزین حبس و نیز با صدور قرار تامین مناسب، اندرزگاه زندان زنان بافت خالی از زندانی و تعطیل شد و بازتاب خبری این اقدام ارزشمند و مهم تبعات بسیار مثبتی برای شهرستان بافت به همراه داشت.

وی گفت: پایین بودن سرانه درآمد مردم و بیکاری منجر به بروز برخی ناهنجاری‌ها و گرفتاری عده‌ای در زندان‌ها شده است که ضروری است با تقویت بخش اقتصادی و اشتغال از ورود زندانیان به ویژه زندانیان جرائم غیرعمد و مالی به زندان‌ها جلوگیری شود.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: امیدواریم در سالی که مزین به «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» است، در کنار افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی و کارآفرینی از سرمایه‌گذاران با هدف احیای واحدهای صنعتی و تولیدی راکد حمایت شده و شرایط مناسبی در توسعه پایدار شهرستان بافت مهیا شود و با تدبیر مناسب فرصت اشتغال برای جوانان و گروه‌های مختلف جامعه مهیا شده و در کنار آن از بروز ناهنجاری‌ها و تولید بزه جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار