حضور هوشمندانه و ولایی مردم بوشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس افتخار آفرین است

بوشهر(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن تشکر و قدر‌دانی از حضور حماسه مردم بوشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت مردم ولایت‌مدار و بصیر بوشهر با حضور هوشمندانه خود شکوه دیگری بر کتاب زرین افتخارها افزودند . 

کد مطلب: ۱۲۷۴۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور هوشمندانه و ولایی مردم بوشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس افتخار آفرین است

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن تشکر و قدر دانی از حضور حماسه مردم بوشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد : مردم ولایت مدار و بصیر بوشهر با حضور هوشمندانه خود شکوه دیگری بر کتاب زرین افتخارها افزودند .

صفایی بوشهری افزود : مسلمانان با وحدت می توانند دشمنان اسلام را شکست دهند . کشورهایی که دنبال عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس هستند نیز تذکر می‌دهیم که هر کس با رژیم صهیونیستی همراه شود، توام با این رژیم سقوط خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: پروژه‌ خاورمیانه جدید و عادی‌سازی رابطه با کشورهای عربی نیز برای این است که دشمن خود را از سراشیبی سقوط نجات دهد.

او تاکید کرد : با توجه به فرمایشات راهبردی رهبر معظم انقلاب در دیدار با تشکل‌های دانشجویی که دانشگاه محل نخبه‌پروری، حل مشکلات و پیشرفت کشور و همچنین مرکز رشد علمی و تولید کنند اقتدار ملی است.

صفایی‌ بوشهری ادامه داد: انقلاب به دانشگاه هویت ، آرمان، شخصیت، استقلال و افق دید بخشید تا دانشگاه که توسط غرب تاسیس و تحمیل کننده اهداف غرب بود با آمدن انقلاب هویتی اسلامی و انقلابی پیدا کند و تبدیل به مرکز اقتدار ایران اسلامی شود.

صفایی بوشهری گفت : دشمنان به دنبال هویت ‌زدایی و آرمان‌زدایی در دانشگاه هستند که با این شرایط دانشگاه باید کانون تزریق امید به کشور باشد و دانشجویان نیز از مسئولان کار جدی و واقعی مطالبه کنند.

صفای بوشهری در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه تصریح کرد : همه آنها که درحوزه‌های مختلف دانشی مشغول کار هستند دانش بنیان بودن را اساس پیشرفت خود قرار دهند.

صفایی بوشهری گفت : به همین جهت از وزارت نفت انتظار است هر جه سریع تر دانشکده نفت را با توجه ویژه به جذب نیروهای بومی در استان بوشهر تاسیس کند.

وی افزود: از سازمان انرژی اتمی نیز انتظار است تمامی رشته‌ها،دانشکده هسته‌ای و انجمن‌های مرتبط با آن را در این استان راه اندازی کنند.

صفایی بوشهری با گرامیداشت مناسبت‎های بزرگداشت روز کارگر و معلم بیان کرد : در رابطه با کارگران از تمامی کارفرمایان انتظار است به موقع و عادلانه حقوق کارگران را پرداخت کنند و در عرصه تعلیم و تربیت نیز باید توجه ویژه به معلمان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار