مسعود بهرامی؛

روز قدس یک موضوع فرامنطقه‌ای و با هدف تظلم‌خواهی مردم مظلوم فلسطین انجام می‌شود

فشافویه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران‌ با حضور در راهپیمایی روز قدس در فشافویه گفت روز قدس یک موضوع فرامنطقه‌ای و با هدف تظلم‌خواهی مردم مظلوم فلسطین انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۴۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس یک موضوع فرامنطقه‌ای  و با هدف تظلم‌خواهی مردم مظلوم فلسطین انجام می‌شود

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در مراسم راهپیمایی روز قدس در فشافویه بیان کرد: « موضوع روز قدس به عنوان یک گفتمان ملی و بین‌المللی با تدبیری که حضرت امام خمینی(ره) داشتند، انجام شد. روز قدس، یک موضوع فرا‌منطقه‌ای و با هدف بیداری اسلامی، تظلم خواهی از ظلم و ستم‌هایی که به مردم مظلوم فلسطین انجام می‌شود، نام‌گذاری شده است و همه مردم ایران طی این سال‌ها ثابت کردند پشتیبان حق مظلومین ما در کشور فلسطین هستند.

بهرامی با حضور در جمع مردم فشافویه ادامه داد: در این منطقه با توجه به بافت مذهبی، بسیار خوب و سالمی که در شهر به جهت حضور هم‌وطنان خوبمان وجود دارد، همیشه در این زمینه‌ها پیش‌قدم و پیشتاز بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: امسال هم شور و هیجان و حضور حداکثری مردم، مشاهده شد و من به عنوان یک خادم ملت از حضور مردم در راهپیمایی تشکر می‌کنم.

او در پاسخ به سوال میزان تغییرات در برنامه‌های آموزشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران بعد از مدیریتش عنوان‌ کرد: «با توجه به اینکه زمان کوتاهی است که مسئولیت را قبول کرده‌ام و خدا به بنده لطف کرده و خدمتگزار شده‌ام، در صدد تدوین برنامه تربیتی و آموزشی شهرستان‌های استان تهران هستیم که برای آغاز سال تحصیلی، در شهریور ماه، برنامه جدید و تحولی را که می‌خواهیم نسبت به آن پایبند باشیم و آن را اجرا کنیم، رونمایی خواهیم کرد. در خلال این برنامه بحث‌های آموزشی، تربیتی و تربیت‌بدنی و... نیز درج شده است و در همه گروه‌ها پخش خواهد شد.

بهرامی با اشاره به رسالت آموزش و پرورش در زمان آموزش‌های غیر حضوری اظهار کرد: «ما در کل نظام آموزش و پرورش، بیش از یک رسالت نداریم و آن رسالت تربیت است. حتی بحث‌های آموزش، پشتیبانی‌، مشارکت‌های مردمی و همه اتفاقاتی که در حوزه آموزش و پرورش رخ می‌دهد، باید در خدمت تربیت باشد.»

بهرامی تصریح کرد: «این سه سال آموزشی که ویروس منحوس کرونا به آموزش و تربیت ما لطمه زد، بیش از گذشته نشان داد ما از طریق فضای مجازی نخواهیم توانست رسالت اصلی خود که رسالت تربیتی است را انجام دهیم.

مسعود بهرامی در پایان گفت: «با شرایطی که فراهم شده که بتوانیم اجتماعات خود و مدارس را به صورت حضوری داشته‌ همچنین با خدماتی که دولت در واکسیناسیون داشته، پیگیر هستیم که در این مدت باقیمانده پایان سال تحصیلی، اصل ماجرای تربیت و آموزش حضوری را و بعد، از ابتدای سال تحصیلی برنامه‌هایی طراحی کنیم که بتوانیم در بحث تربیت هم، رسالت اصلی خود مبنی بر سند تحول تربیت شش ساعته، انجام دهیم.»

خبرنگار: لیلاسادات کربلائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار