کسب رتبه اول استانی نمایشگاه مدرسه انقلاب توسط دانش‌آموزان دختر فشافویه

فشافویه (پانا) - نمایشگاه مدرسه انقلاب انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی دختران فشافویه، رتبه اول در استان تهران را به خود اختصاص داد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول استانی نمایشگاه مدرسه انقلاب توسط دانش‌آموزان دختر فشافویه

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پروش فشافویه، نمایشگاه مدرسه انقلاب انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی دختر فشافویه که با مشارکت اداره آموزش و پرورش با سردبیری فاطمه جمالی،مسئول انجمن اسلامی دختران فشافویه و صغری زندی مدیر مدرسه حضرت زینب (س) برپا شد و دارای غرفه‌های متعددی از جمله: دیوار فریاد، غرفه حسینیه جماران، غرفه لشکر پشت جبهه، غرفه مهدویت، غرفه مکتب شهید سلیمانی، غرفه تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها؛ پیرامون مسائل جهاد سیاسی، نظامی، علمی، پزشکی و جهاد تبیین در خصوص مقابله با جنگ نرم و استفاده مناسب از شبکه‌های رسانه‌ای، جهاد و خدمت‌رسانی در خصوص کم آبی برخی استان‌ها با توجه به منابع ارزشمند طبیعی با برنامه‌ریزی مدیران و مسئولان لایق و عبرت گرفتن از انتخاب‌های اشتباه و تصمیمات نادرست و...، توسط دانش آموزان توضیحاتی ارائه شد.

افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی دختر، در مدرسه حضرت زینب (س) با حضور حضور عباس جوهری معاون استاندار تهران و مهدی دربانی مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و هیأت همراه، حجت الاسلام والمسلمین میثم درگاهی امام جمعه، موسی کاظمی رئیس اداره آموزش و پرورش، خانواده معظم شهدا و سایر مسئولین استانی، شهری و اصحاب رسانه، به صورت حضوری افتتاح شده و مورد بازدید سرپرست اداره کل و همکاران و همچنین مدیران مدارس پسرانه و دخترانه مقاطع مختلف، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار گرفته بود.

این نمایشگاه در سالن مدرسه حضرت زینب(س) برپا و مهمترین افتخارات و دستاوردهای انقلاب، شخصیت‌های تأثیرگذار انقلاب اسلامی، توسط دانش‌آموزان متوسطه با استفاده از تصاویر، ماکت و... به نمایش گذاشته شده بود که در آن یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب اسلامی گرامی داشته شده و بازدیدکنندگان درجریان توضیحات راویان دانش آموز ،پیرامون موضوعات غرفه ها قرار گرفتند.

سید میثم موسی کاظمی رئیس اداره آموزش و پرورش فشافویه ضمن تبریک کسب رتبه اول استانی گفت: برنامه‌های مناسبتی دهه فجر و همچنین ایجاد چنین نمایشگاهی مانند مدرسه انقلاب می‌تواند نقش بسزایی در فعالیت‌های پرورشی دانش‌آموزان داشته باشد.

وی در ادامه این موفقیت را حاصل تلاش گروهی دانش‌آموزان و فرهنگیان برشمرد و از زحمات مسئولین و دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه، مدیر مدرسه حضرت زینب(س) و فاطمه جمالی، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی فشافویه تشکر و تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار