مصباحی مقدم در راهپیمایی روز قدس:

اگر این مسیر استمرار یابد، رژیم جعلی صهیونیستی از صفحه روزگار جمع می‌شود

مقاومت تا از غصب درآمدن زمین‌های فلسطین اشغالی باید ادامه یابد

تهران (پانا) - عضو مجلس خبرگان رهبری گفت اگر این مسیر استمرار یابد دیری نخواهد پایید که رژیم جعلی صهیونیستی از صفحه روزگار جمع می‌شود و مردم فلسطین به حق خودشان دست خواهند یافت.

کد مطلب: ۱۲۷۴۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اگر این مسیر استمرار یابد، رژیم جعلی صهیونیستی از صفحه روزگار جمع می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: مسئله قدس مساله جهان اسلام است نه فقط فلسطین.

وی ادامه داد: تا وقتی این زمین از غصب در نیاید و به مردم مظلوم فلسطین نرسد این راه باید ادامه پیدا کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مردم فراموش نمی‌کنند وقتی امام مساله روز قدس را مطرح کردند، انتفاضه سنگ بود و الان انتفاضه موشک شده و فلسطینیان برای مقابله با اشغالگران رژیم قدس قدرت پیدا کردند.

وی تاکید کرد: اگر این مسیر استمرار یابد دیری نخواهد پایید که رژیم جعلی صهیونیستی از صفحه روزگار جمع می‌شود و مردم فلسطین به حق خودشان دست خواهند یافت.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است تا ظلم رفته بر مردم فلسطین فراموش نشود. این مراسم همچنین در بیش از ۹۰ کشور با حضور آزادیخواهان جهان برگزار می‌شود. سازمان‌ها، نهادها، شخصیت‌های حقوقی و حقیقی طی روزهای گذشته از مردم برای حضور شکوهمند در این راهپیمایی دعوت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار