همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم:

113 مورد «جلوه ویژه معلمی» در استان آذربایجان‌ غربی تجلیل می‌شوند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی گفت همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم، 113 مورد «جلوه ویژه معلمی» در مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
113 مورد «جلوه ویژه معلمی» در استان آذربایجان‌ غربی تجلیل می‌شوند

«جواد جنگی» در دومین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم افزود: برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در راستای اعتلای فرهنگ عمومی تکریم مقام معلم در جامعه و ارتقاء منزلت اجتماعی و جایگاه حرفه‌ای منابع انسانی و همچنین شناسایی، معرفی و تقدیر از معلمان فعال، موفق و تاثیرگذار در شرایط زیستی، آموزشی و تربیتی کنونی امسال پرشورتر از سال‌های آینده برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برنامه "شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی" با هدف تکریم مقام معلم و شناسایی و معرفی معلمان شاخص در سطح منطقه، استان و کشور در حال اجرا است.

جنگی ادامه داد: امسال یک هزار و 859 نفر در برنامه شناسایی جلوه‌های ویژه معلمی استان آذربایجان غربی شرکت کرده بودند که از این تعداد 113 مورد به عنوان منتخب منطقه‌ای به مرحله استانی راه یافته‌اند و در مناطق 24 گانه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

این مقام مسئول افزود: 12 مورد جلوه ویژه معلمی نیز به عنوان منتخب استانی به مرحله کشوری راه یافته‌اند و در آیین استانی هفته معلم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

گفتنی است رویکرد برنامه "شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید"، با توجه به شرایط ناشی از همه‌ گیری ویروس کرونا بر فعالیت‌های خاصی از معلمان که به تسهیل، توسعه و موفقیت در آموزش و پرورش دانش‌آموزان منجر می‌شود، استوار بوده و سعی در شناسایی و معرفی معلمان فعال و شاخص در این زمینه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار