پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی به مناسبت هفته بزرگداشت معلم

معلمان دلسوزانه و مشفقانه‌ بذر علم می‌کارند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با صدور پیامی به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، این هفته را به جامعه بزرگ فرهنگیان استان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۷۵۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمان دلسوزانه و مشفقانه‌ بذر علم می‌کارند

متن پیام «جواد جنگی» بدین شرح است:

«به نام خداوند جان و خرد

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ (سوره قلم ، آیه 1)

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، اسوه تقوا و مجاهدت و نماد تعلیم و تربیت که بنام روز معلم نامگذاری شده است، نشانگر احترام و توجه ویژه به ساحت علم و معرفت در جامعه است. بی‌شک استاد مطهری مصداق بارز معلمی فرزانه و مجاهدی راستین است که عمر گرانمایه خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب و تعلیم و تربیت جامعه سپری کرد.

در همین راستا ۱۲ اردیبهشت فرصتی است مغتنم برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار و همچنین بزرگداشت جایگاه رفیع معلمان و تجلیل از فرهنگیان عزیزی که صادقانه و عاشقانه در پاسداشت از فرهنگ و اندیشه این سرزمین می‌کوشند و برای ترویج و نشر دانش در جامعه تلاش می‌نمایند؛ اندیشمندان متعهدی که با ایمان و اتکا به ارزش والای علم و دانش، در حریم مقدس مدرسه و در فضای ناب تعلیم و تربیت، جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر می‌کشند و دلسوزانه و مشفقانه، بذر علم را با آراستن به فضایل اخلاقی و تهذیب نفس، در نهاد فرزندان این مرز و بوم می‌کارند تا جامعه در مسیر رشد و تعالی و توسعه، به حرکتی پویا و پایدار ادامه دهد.

بدینوسیله ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، هفته بزرگداشت مقام معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان استان تبریک و تهنیت عرض کرده، از زحمات بی‌شائبه معلمان فرهیخته و همکاران پرتلاش فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر می‌کنم.

امید است با اتکا به الطاف الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)، با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر ریاست جمهوری، شاهد تحقق اهداف سند تحول بنیادین و پیشرفت و توسعه روزافزون در حوزه مهم آموزش و پرورش باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار