نماینده ترشیز؛

شب قدر، شب تغییر است برای تقدیر درست

کاشمر(پانا)- نماینده مردم شهرستان کاشمر، کوهسرخ، خلیل آباد و بردسکن گفت: در شب قدر ما باید تغییر کنیم برای تقدیر درست، یعنی اینکه بنده بشویم.

کد مطلب: ۱۲۷۲۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
شب قدر، شب تغییر است برای تقدیر درست

حجت السلام و المسلمین جواد نیک بین در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان در حضور مردم، ترشیز ضمن عرض تسلیت شهادت امام علی(ع) گفت: بعضی از ما مردم در شب های قدر، ایام ماه مبارک و نیمه شعبان با این گمان که اگر قرآن بر سر بگیریم چهارده معصوم را واسطه قرار بدهیم دیگه برای مان یک نجات است، امّا اینطور نیست همچنین برخی از ما انسان ها با نماز خواندن، خمس،حج، زکات و... برایمان نجات به حساب نمی آید بلکه نجات در فرایند جریانی و یک نتیجه منطقی است.

وی در ادامه بیان کرد: فرایندی که انسان می توان به کمک آن نجات پیدا کند شامل این است که بایستی اخلاق و رفتار صحیح، شرافت و مرام انصاف مناسب داشته باشد.

نماینده مردم ترشیز کهن اظهار کرد: در شب قدر که بسیار شب عزیزی است ما باید تغییر کنیم برای تقدیر درست، یعنی اینکه بنده بشویم و برای تغییر خود باید برنامه و الگوی درست داشته باشیم به عنوان مثال سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید بابایی و.... می توانند بهترین الگو برای تغییر ما باشند.

در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان این مراسم به مناسبت شهادت امام علی(ع) در محل امامزاده سید حمزه(ع) با اجرای قرائت دعای جوشن کبیر، محفل انس با قرآن، سخنرانی جواد نیک بین نماینده مردم ترشیز و قرآن به سر و مرثیه خوانی بود، همچنین در این شب عزیز حضور پر شور مردم ترشیز کهن صحن و سرای امامزاده سید حمزه را زیبا کرده بود.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار