استاندار آذربایجان‌غربی:

حل مشکلات آموزش و پرورش نیازمند یک همت جهادی است

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربی عنوان کرد حل مشکلات آموزش و پرورش نیازمند یک همت جهادی است که رفع آن با حمایت دولت صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۷۲۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
حل مشکلات آموزش و پرورش نیازمند یک همت جهادی است

محمد صادق معتمدیان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: برگزاری مستمر و هدفمند جلسات شواری آموزش وپرورش ضروریست و ماهانه یکبار به صورت منظم باید این جلسات برگزار شود.

وی بیان کرد: آذربایجان غربی در ردیف استان‌هایی است که در شاخص‌های آموزش و پرورش در رتبه آخر کشوری است و وضعیت مطلوبی ندارد و ارتقا در این زمینه ضرورت دارد.

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: این استان در تامین فضای آموزشی از وضعیت خوبی برخوردار نیست و در کنار استان البرز و سیستان و بلوچستان شرایط مطلوبی ندارد و باید با همت مضاعف و رونق نهضت مدرسه سازی این مشکلات رفع شود.

معتمدیان اضافه کرد: باید از ظرفیت خیرین، دستگاه‌ها و بنیادها بهره گرفت چرا که این استان نیازمند 9 هزار کلاس درس است که ساخت آن نیازمند سالها زمان است.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی ادامه داد: در حوزه ساخت مدارس نیازها ارزیابی و پیشنهادات ما آماده سازی شده است و با ملاقات‌هایی که با وزیر آموزش و پرورش انجام شد این نیازها برآورد شده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار