احداث 37 چمن مصنوعی و سالن ورزشی در آذربایجان‌ غربی

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی عنوان کرد توجه به ورزش و نشاط دانش‌آموزی با احداث 37 چمن مصنوعی و سالن ورزشی چند منظوره در مدارس و مراکز آموزشی استان پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۷۱۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
احداث 37 چمن مصنوعی و سالن ورزشی در آذربایجان‌ غربی

جواد جنگی در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه شهید‌اکبر همتی خوی افزود: اعتبارات مطلوبی در زمینه احداث چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی در استان به میزان 150 میلیارد ریال تخصیص داده و به حساب مناطق واریز شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: با توجه به اهمیت ورزش و نشاط دانش آموزی و جایگاه آن در سلامتی کودکان و نوجوانان احداث 30 چمن مصنوعی و 7 سالن ورزشی چندمنظوره و ۱۵ کلاس درس تربیت‌بدنی در کنار ۱۵ مدرسه پویا در دستور کار است.

وی با بیان اینکه پنجاه میلیارد ریال هم برای تعویض کفپوش سالن‌های ورزشی مناطق استان تخصیص یافته است گفت: این مبلغ نیز به‌زودی در اختیار مناطق قرار داده می‌شود.

جواد جنگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به همراه معاون آموزش متوسطه استان، افشین سنایی عصر روز دوشنبه از مجتمع آموزشی مرحومه سکینه نمکی خوی بازدید کرد.

در بازدید و در دیدار با مسوولان خوی از جمله امام جمعه و اعضای شورای شهر و شهردار این شهرستان مشکلات آموزش و پرورش بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار