نیازسنجی ۵۰۰ خانواده نیازمند توسط خادمیاران منطقه ۱۴

تهران (پانا) - کانون عمومی خدمت رضوی منطقه ۱۴ با کمک خادمیاران، طی معرفی نیازمندان شناسایی شده در طرح نان، اقدام به صحت سنجی و نیازسنجی ۵۰۰ خانواده نیازمند کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
نیازسنجی ۵۰۰ خانواده نیازمند توسط خادمیاران منطقه ۱۴

سید محمدحسین میرعبدالحق؛ مسئول کانون عمومی خدمت رضوی منطقه ۱۴ در گفت و گو با پانا گفت: «با توجه به دستورالعمل ابلاغی، جهت تشکیل کانون های محله ای(مساجد، سرای محله ها و خیریه ها) با مساعدت مسئول منطقه جهت تشکیل کانون محله ای ۶ مسجد اقدام شده است و اسامی مساجد به دبیرخانه استان تهران معرفی شد.»

وی ادامه داد: «لازم به ذکر است با توجه به اینکه فعالیت خیریه ها مطابق با فعالیت های کانون عمومی است، مساجد را اولویت قرار داده تا خدمات بهتر و بیشتری به جامعه امام رضایی ارائه دهیم.»

میرعبدالحق افزود: «همچنین فعالیت و تشکیل کانون های محله ای مستلزم همکاری هیأت امنای مساجد با دفتر کانون خدمت رضوی است. در غیر این صورت تشکیل کانون خدمت رضوی بدون همکاری افراد مسجد از کیفیت و بهره کافی برخوردار نمی شود. انشاءالله با مدد آقا علی بن موسی الرضا همکاری های لازم جهت تشکیل کانون محله ای های دیگر انجام می شود.»

وی در ادامه گفت: «در شناسایی نیازمندان با توجه به نیازمندان معرفی شده در طرح نان که تعدادی از سوی خادمیاران و تعدادی از سوی کمیته امداد منطقه بودند، کانون عمومی با کمک خادمیاران اقدام به صحت سنجی و نیازسنجی ۵۰۰ خانواده کرده است که ۸۰ خانواده از نظر میزان نیازمندی در اولویت های سطح ۱ و ۲ قرار گرفتند که الحمدلله در حال خدمات دهی به این بزرگواران هستیم.»

میرعبدالحق بیان کرد: «هریک از کانون های محله ای که در منطقه فعالیت می کنند حدودا از ۲۰ خانوار تا ۱۵۰ خانوار را تحت پوشش دارند که خدمات(کانون های تخصصی) از طریق این مجموعه ها به نیازمندان ارائه می شود. در نظر داریم با همفکری، همکاری و مساعدت خادمیاران سطح کیفی خدمات را ارتقا دهیم.»

وی در آخر گفت:«توانستیم با تعدادی از درمانگاه ها که خادمیاران در آن مجموعه شاغل هستند، ارتباط برقرار کنیم و از خدمات سلامت درمانگاه ها برای نیازمندان منطقه استفاده کنیم. همچنین با دو شرکت مواد غذایی ارتباط گرفته که اقلام خود را با نازل ترین قیمت به ما ارائه کنند و در این زمینه نیازمند همکاری هر چه بیشتر خادمیاران جهت شناسایی و معرفی مراکز درمانی خدماتی هستیم.»

*دانش آموز خبرنگار؛ فاطمه آبروش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار