سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

محدودیت‌های بودجه‌ای در مقابل هزینه‌های متحمل شده بر چرخه آموزش و پرورش تدبیر ویژه‌ای را می‌طلبد

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه کارگروه پژوهش و توسعه منابع شورای آموزش و پرورش، ظرفیت شورای آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش را راهگشا و کاربردی خواند.

کد مطلب: ۱۲۷۱۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های بودجه‌ای در مقابل هزینه‌های متحمل شده بر چرخه آموزش و پرورش تدبیر ویژه‌ای را می‌طلبد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی در این نشست اظهار کرد: با توجه اهمیت تکریم مقام معلم، تمهید مقدمات مراسم بزرگداشت مقام معلم باید به صورت ویژه در دستور کار کارگروه پژوهش و توسعه منابع شورای آموزش و پرورش قرار بگیرد.

وی افزود: برای همه همکاران محرز شده که موضوع شورای آموزش و پرورش استان با توجه به اقتضاعات و نیازهایی که دارد ظرفیت بسیار مهمی است و اگر بتوانیم این ظرفیت را فعال کنیم می‌توانیم در پیشبرد اهداف و برنامه‌هایی پیش رو که طراحی کردیم، موفق باشیم.

این مقام مسئول گفت: موضوع پشتیبانی مهمترین رسالت کارگروه شورای آموزش و پرورش برای رسیدن به در آمدهای پایدار است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: محدودیت‌های بودجه‌ای در مقابل هزینه‌های متحمل شده بر چرخه آموزش و پرورش تدبیر ویژه‌ای را می‌طلبد و روز به روز نیازهای تازه را که احصاء می‌کنیم و این هزینه‌ها بیشتر خواهدشد.

وی با اشاره به ظرفیت خیرین در پشتیبانی نظام تعلیم و تربیت، تصریح کرد: موضوع پشتیبانی اولویت آموزش و پرورش نیست ولی به عنوان یک اولویت یا پیش نیاز اساسی برای پیشبرد اهداف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار