اعلام نتایج سومین دوره جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی در مدارس متوسطه دوم بندرامام خمینی (ره)

بندرامام خمینی (ره)(پانا) - نتایج سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی تربیتی در مدارس متوسطه دوم بندرامام خمینی (ره) اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۷۱۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج سومین دوره جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی در مدارس متوسطه دوم بندرامام خمینی (ره)

رحمت احمد محمودی سرپرست اداره آموزش و پرورش بندرامام خمینی (ره) با اعلام این خبر به پانا گفت: سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری کانون‌های فرهنگی تربیتی با 45 رشته همزمان با چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا شروع به کار کرد.

وی افزود: شناسایی و کشف استعدادهای دانش‌‌آموزان در زمینه‌های مختلف از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است ما در 6 بخش ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی تجسمی، هنرهای نمایشی و مهارتی آموزشی این جشنواره را برگزار می‌کنیم.

محمودی در ادامه یاد آور شد: کل آثار دریافتی از دانش آموزان مقطع متوسطه دوم 30اثر به دبیرخانه است. بعد از بررسی های صورت گرفته دررشته هنرهای نمایشی 2 اثر ،هنرهای دستی و تجسمی 13 اثر ،ادبی و پژوهشی 8 اثر ،فضای مجازی 2 اثر و در رشته علمی و مهارتی 6 اثر به سطح استان راه یافت.

گفتنی است ؛جشنواره فرهنگی هنری کانون‌ها بخشی از جشنواره فرهنگی هنری فردا است که تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌ها برای هر دو جشنواره خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار