امام جمعه شهرستان پردیس:

صهیونیست‌ها در سخت‌ترین روزهای خود هستند

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس در نماز جمعه امروز با اشاره به وحشتی که بر زندگی صهیونیست‌ها حاکم شده است، گفت رژیم اشغالگر قدس در یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین روزهای خود قرار دارد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
صهیونیست‌ها در سخت‌ترین روزهای خود هستند

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی با اشاره به عملیات‎‌های مسلحانه اخیر انجام شده علیه صهیونیست‌ها اظهار کرد: این عملیات‌ها باعث شد تعدادی از آنها به هلاکت برسند، تعدادی مجروح شده و از همه مهم‌تر وحشتی بر زندگی صهیونیست‎‌هایی که خود را از همه قدرتمندتر می‌دانستند، حاکم شود.

جنبشی سازمان‌یافته و پارتیزانی علیه اشغالگران

وی ادامه داد: وقوع چهار عملیات مشابه در مدت دو هفته، نشان می‌دهد که ماجرا، نه اتفاق هیجانی محدود به چند نفر، بلکه جنبشی سازمان‌ یافته بر مبنای مقاومت مردمی و عملیات پارتیزانی علیه اشغالگران است.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: اسرائیل، از سوی شبکه عملیاتی پیچیده‌‌ای غافلگیر شده که هم مهارت برنامه‌‌ریزی و اجرایی بالایی دارد، هم مصمم است و هم به سلاح گرم در مناطق اشغالی ۱۹۴۸ دسترسی پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: به تعبیر «بن کاسبت» تحلیلگر معروف صهیونیست، «عملیات‌های اخیر ثابت کرد دیوار حائل که گمان می‌رفت راه نجات است، هیچ فایده ‌ای ندارد.»

وی با بیان این مطلب که بی‌تردید سلسله عملیات فرسایشی، عقبه انسانی سرهم‌ بندی ‌شده در رژیم صهیونیستی برای ایجاد «ملت جعلی» را با گسیختگی بیشتر مواجه می‌کند، بیان کرد: این رژیم جعلی، با فرار گسترده صهیونیست‌هایی مواجه خواهد شد که از کشورهای دیگر به فلسطین اشغالی منتقل شده بودند.

رمضان، ماه امر به معروف و نهی از منکر

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه ماه رمضان، ماه امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: در ماه مبارک رمضان که ماه رحمت، مغفرت و برکت الهی است، خداوند متعال به بنده‌های خود ارفاق می‌کند و تخفیف می‌دهد تا با فضل خداوند متعال از چنگال شیطان نجات یافته و به خداوند نزدیک شوند و آینده خود را بدون شیطان سپری کنند.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان خداوند برای اینکه ما را از فضل خود در این میهمانی بهره‌مند سازد، دست شیطان را هم بسته است؛ اما عده‌ای با بی‌توجهی و عدم آگاهی، دست شیطان را باز کرده و با او همکاری می‌کنند. شیطان هم آنها را از همه رحمت و فضل و مهربانی خدا غافل کرده تا این میهمانی تمام شود.

مسئولان به روزه خواران تذکر جدی دهند

وی اظهار کرد: روزه انسان‌ساز است از همه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه انتظار داریم که به متخلفانی که دستورات و قوانین ماه مبارک رمضان را رعایت نمی‌کنند و به صورت علنی روزه‌خواری می‌کنند، تذکر جدی داده تا مانع اقدامات غیرقانونی و غیر دینی آنها شوند.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به اولین سالگرد شهادت سردار سیدمحمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار کرد: شهید سردار حجازی یکی از فرماندهان با اخلاص و ولایت مدار و بصیری بود که در هر عرصه‌ای که ظاهر می‌شد آثار پرخیر و برکتی را از خود به نمایش می‌گذاشت.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: سردار حجازی فرمایشات مقام معظم رهبری را کامل بیان و اجرائی، همچنین خردمندانه، هوشمندانه و به‌دور از شعار زندگی می‌کرد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار