حصارکشی 23 واحد آموزشی با اعتبار یک میلیارد تومان در شهرستان اصلاندوز

اردبیل (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز از حصارکشی 23 واحد آموزشی با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
حصارکشی 23 واحد آموزشی با اعتبار یک میلیارد تومان در شهرستان اصلاندوز

به گزارش آموزش و پرورش اصلاندوز، قدرت مهرآوران ،مدیر آموزش و پرورش اصلاندوز در جریان بازدید از پروژه عمرانی مدرسه جعفر بن علی (ع) روستای بودجه علیا گفت: بخاطر ارتقا امینت مدارس منطقه،محوطه سازی و حصارکشی فضای مدارس از برنامه های آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر اینکه خیرین مدرسه‌ساز در راستای برخورداری دانش آموزان از محیط آموزشی مطلوب و مناسب تلاش زیادی می کنند ،افزود:حصارکشی مدارس با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان از طریق مشارکت‌های مردمی، خیرین مدرسه ساز، انجمن اولیاء و مربیان اهالی،مسئولان،مدیران و دانش آموزان در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش اصلاندوز ادامه داد: بیش از 65 درصد واحدهای آموزشی این منطقه شاداب سازی و 23 واحد آموزشی نیز حصارکشی شده است.

مهرآوران همچنین از افتتاح سالن ورزشی آموزش و پرورش شهرستان اصلاندوز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این سالن با اعتبار بیش از 2 میلیارد تومان از سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل از طریق اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس این استان در حال تکمیل است که انتظار داریم تا دو ماه آینده افتتاح و در اختیار فرهنگیان و دانش آموزان عزیز شهرستان قرار گیرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که کار حصار کشی و شاداب سازی مدارس منطقه با هدف ایجاد شور و نشاط و ارتقا انگیزه‌ دانش آموزان ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار