2 انتصاب در مرکز پویانمایی «صبا‎‎»

تهران (پانا) - رئیس مرکز پویانمایی صبا، طی حکمی سید شهرام فرزین‌فر را به سمت مشاور و سید جواد بابایی را به سمت مدیر تولیدات جانبی منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۰۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
2  انتصاب در مرکز پویانمایی «صبا‎‎»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، محمد رحیم‌لیوانی رئیس مرکز پویانمایی صبا طی احکام تازه‌ای سید شهرام فرزین فر را به سمت مشاور و سید جواد بابایی را به سمت مدیر تولیدات جانبی منصوب کرد.

در بخشی از حکم آقای لیوانی به آقای فرزین فر آمده است: نیاز روزافزون مخاطبان خردسال، کودک و نوجوان به تولیدات باکیفیت پویانمایی تلویزیونی با محتوای متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی، لزوم دستیابی به فرایندهای خلاقانه و جدید را دو چندان کرده است. از جناب عالی انتظار می‌رود با توجه به سابقه طولانی و مطلوب در رسانه ملی با ارائه مشاوره‌های تخصصی و توجه ویژه به دو شعار اساسی هویت محوری و عدالت‌گستری و بهره‌گیری از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تمامی همت و تلاش خود را در ارتقای سطح تولیدات پویانمایی به کار گیرید.

و در حکم بابایی آمده، «امید است در دوره جدید با همکاری همه تولیدکنندگان پویانمایی و مدیران محترم مرکز شاهد رشد و توسعه تولیدات جانبی پویانمایی باشیم. لازم می‌دانم از زحمات و مساعی آقای طرازنده که به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند در طول تصدی مدیریت تولیدات جانبی قدردانی و تشکر نموده و برای شما در انجام وظیفه محوله آرزوی توفیق روزافزون دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار