سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

آرامش خاطر و نشاط روانی با برگزاری اردوهای دانش‌آموزی ایجاد خواهدشد

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از آغاز بکار سامانه ثبت و صدور مجوز اردویی خبر داد و برگزاری اردوهای دانش‌آموزی را موجب آرامش خاطر و نشاط روانی در آنها دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۰۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آرامش خاطر و نشاط روانی با برگزاری اردوهای دانش‌آموزی ایجاد خواهدشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی در این رابطه اظهار کرد: با عنایت به بازگشائی مدارس و حضوری شدن کلاس‌های درس و بازگشت دانش‌آموزان به محیط مدرسه و با توجه به محدودیت‌های کرونایی در چندین ماه گذشته و نیاز روحی آنان به حضور در فضاهای تربیتی و پرورشی همچون اردوگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی تربیتی و استفاده بیشتر دانش‌آموزان از بازدیدها و استفاده فضاهای آموزشی چون پژوهش‌سراها و آزمایشگاه‌ها، سامانه کنترل و نظارت اردوهای دانش آموزی آغاز بکار کرد.

وی گفت: مدیران مدارس و دیگر متقاضیان حقیقی و حقوقی اردو، می‌توانند با مراجعه به سامانه همگام نسبت به ثبت درخواست اردو مطابق با دستورالعمل مربوطه اقدام نمایند.

بهرامی با اشاره به اینکه خروج دانش‌آموزان به هر دلیل و در هر شرایطی، اردو محسوب شده و می‌بایست طبق مقرارت مربوطه نسبت به صدور مجوز اقدام شود، بیان کرد: امید است، برگزاری اردوهای متنوع باعث آرامش خاطر و نشاط روانی بیشتر دانش‌آموزان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار