معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد

کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ آموزشگاه‌های علمی و زبان‌های خارجی

نگاه به مجموعه مدارس و مراکز غیردولتی، نگاهی حمایتی و تقویتی است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در جمع مؤسس و مدیران مجتمع شهید مهدوی آموزش و پرورش منطقه یک شهر تهران گفت نگاه به مجموعه مدارس و مراکز غیردولتی، نگاهی حمایتی و تقویتی است.

کد مطلب: ۱۲۷۰۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت‌بخشی به فعالیت‌ آموزشگاه‌های علمی و زبان‌های خارجی

احمد محمود‌زاده در بازدید از مجمتع آموزشی، پرورشی شهید‌مهدوی منطقه یک آموزش و پرورش شهر تهران اظهار کرد: مؤسسان و مدیران متدین برخی از مدارس غیردولتی، بخشی از مأموریت‌ها و مسئولیت‌های بسیار سنگینی که در بحث تعلیم و تربیت دانش‌آموزان عزیز آموزش و پرورش و دولت برعهده دارد را متقبل شده و در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اجرایی کردن سندتحول بنیادین آموزش و پررش و بیانیه گام دوم انقلاب، گام برمی‌دارند که قابل تقدیر است هرچند که از بخشی دیگر مدارس غیردولتی نارضایتی‌هایی در خصوص دریافت شهریه هست، ولی انصاف این است که از مجموعه مدارس و مراکز غیردولتی که یاریگر آموزش و پرورش و دولت هستند تشکر و قدردانی خود را اعلام کنیم.

وی خطاب به مؤسس و مدیران این مجتمع گفت: آموزش و پرورش و به‌خصوص سازمان مدارس و مراکز غیردولتی به عنوان حامی و حمایت‌کننده این مؤسسان در صدد آن هستیم که راهکارهای مبنی بر تقویت مدارس را در کشور در پیش بگیریم. انشااله بتوانیم حمایت‌های قانونی مد نظر را با کمک خود مؤسسان برای سال‌های آتی تدارک ببینیم.

محمودزاده عنوان کرد: در مجموعه مراکز غیردولتی نیز همین نگاه را داریم هم نگاه حمایتی و هم نگاه تقویتی و دنبال این هستیم که با چه راهکاری می‌توانیم در مجلس و در مجموعه دولت امتیازات قانونی برای مراکز آموزشی و پرورشی کسب کنیم که انشاالله بتوان کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشگاه‌های علمی و تقویتی و زبان‌های خارجه بدهیم که هم استاندارد‌سازی انجام شود و هم ارائه خدمات به نحو شایسته انجام پذیرد، آن چیزی که مردم از ما انتظار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار