اقامه نماز جماعت در مدارس شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اقامه نماز جماعت همزمان با بازگشایی مدارس و فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اقامه نماز جماعت در مدارس شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اقامه نماز جماعت در مدارس شهرستان‌های استان تهران با حضور دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی، همزمان با بازگشایی مدارس و فرارسیدن بهار بندگی و ماه مبارک رمضان آغاز شد.

مسعود بهرامی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این رابطه اظهار کرد: پس از گذشت دو سال و نیم دوران تحصیل دانش‌آموزان در بستر فضای مجازی، بازگشایی مجدد مدارس و حضور دوباره دانش‌آموزان و معلمان در فضاهای آموزشی و پرورشی، نقش بی بدیلی در مناسبات انسانی و تعلیم و تربیت و به ویژه مسائل دینی دانش‌آموزان خواهد داشت.

وی بیان کرد: حضور دانش‌آموزان در مدارس با شروع ماه مبارک رمضان همزمان شد که انجام فرایض دینی و شرکت در نماز جماعت مدرسه، سبب ارتقاء روحیه و تقویت باورهای مذهبی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان خواهد شد.

بهرامی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس می‌بایست تمام تلاش خود را در جهت فضاسازی و جذاب کردن نمازخانه‌ها و اقامه باشکوه نماز جماعت با حضور دانش‌آموزان به کار برده و دستورالعمل‌های بهداشتی در اقامه این فریضه را نیز به آنها یادآور شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار