مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک خبر داد:

کسب رتبه برتر شهرستان قرچک در اجرای برنامه‌های بازگشت کامل به آموزش حضوری

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با بیان اینکه پس از ارزیابی‌های به عمل‌آمده توسط اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص اجرای برنامه‌های بازگشت کامل به آموزش حضوری اظهارکرد آموزش و پرورش شهرستان قرچک در بین مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران، رتبه برتر را از‌آن خود کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر شهرستان قرچک در اجرای برنامه‌های بازگشت کامل به آموزش حضوری

رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک با تاکید بر اینکه آموزش حضوری معلم و دانش‌آموز با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند، افزود: بازگشایی مدارس امر ارزشمند و حساسی است و لازم است به آن توجه ویژه شود. تمامی عوامل تاثیرگذار بررسی و تسهیل شود، همین موضوع باعث افزایش تعامل بین معلم و دانش‌آموز، نظم کلاسی، کسب تجربه، ارتباط‌ اجتماعی بیشتر و کاهش عوامل ایجاد حواس‌پرتی در دانش‌آموزان می‌شود.

داورزنی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن بهار‌ طبیعت و قرآن و بازگشت به آموزش‌های حضوری گفت: از همراهی مثال‌زدنی مدیران پرتلاش، فرهنگیان صبور، دانش‌آموزان عزیز، اولیای گرانقدر و همکاران اداری قدردانی کرده و کسب این رتبه ارزشمند را تبریک می گویم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در خاتمه افزود: امیدوارم دانش‌آموزان و آینده‌سازان میهن عزیز اسلامی‌مان برای پیشرفت ایران اسلامی در کنار معلمان پرتلاش و اولیای گرانقدر خویش موفق و سربلند باشند.

خبرنگار: زهرا اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار