پای پرشور‌ها خوش یمن بود؛

تراکتور ۱ - ۰ مس رفسنجان

تبریز(پانا) - در پی هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال تراکتور میزبان مس رفسنجان بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۲۶۸۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تراکتور ۱ - ۰ مس رفسنجان

در بازی حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس،تیم های تراکتور تبریز و مس رفسنجان از ساعت ۲۰:۳۰شب به وقت تهران در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با گل محمد عباس زاده یک بر صفر به سود تراکتور تمام شد تا پرشور ها در اولین حضور خود با شادی و پیروزی به خانه برگردند.

علی فتحی، محمد عباس زاده، محمدرضا اخباری، عبدالله ناصری، سامان نریمان جهان، مهدی کیانی، ابوالفضل رزاق پور، محمد قادری، محمد مسلمی پور،محمد آقاجانپور و آرش قادری (بهزاد سلامی، محمد قادری، محمد بلبلی،عبدالله حسینی،محمد مهدی قنبری) یازده مرد ارطغرول ساغلام برای این بازی بودند.

بعد از سه سال ممنوعیت ورود تماشاگران به استادیوم ها امروز بالاخره در اولین بازی سال جدید و قرن جدید مجوز برای حضور تماشاگران پرشور تراکتور در ورزشگاه صادر شد تا این بازی حال هوای متفاوتی داشته باشد.

از دقایق اولیه بازی علی رغم اینکه تراکتور به نسبت مسلط تر به بازی بود اما موقعیت های بسیار خطرناک بر سر ضد حمله ها برای مسی ها پیش می آمد که با واکنش تماشایی اخباری روبرو می شد اما بر روی نقطه کرنر ارسال مهدی کیانی و ضربه سر محمد عباس زاده کافی بود تا تراکتور دست پر به رختکن برود.

در نیمه دوم فشار های مس رفسنجان برای جبران گل خورده بسیار افزایش یافت اما بازی نسبتا مسجم تراکتور مانع از این امر شد تا این بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار