وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد

آموزش زندگی در کنار کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دانش‌آموزان

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش صبح امروز 14 فروردین، به همراه علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، از دبیرستان دوره اول متوسطه پژوهش منطقه 2 شهر تهران بازدید کرد و در جریان روند از سرگیری آموزش‌های حضوری و بازگشایی مدارس قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۶۷۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش زندگی در کنار کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دانش‌آموزان

یوسف نوری در این بازدید، با حضور در کلاس‌های درس و تبریک سال جدید و بهار تعلیم و تربیت و آغاز ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، با دانش‌آموزان، خانواده‌ها، معلمان و کادر اجرایی و پرسنل مدارس به گفتگو پرداخته و ضمن پاسخگویی به سئوالات آنها، از زحمات جهادگونه معلمان فرهیخته و مدیران و همکاران فرهنگی، در ایام شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

وی در گفتگو با اولیای دانش‌آموزان که در این واحد آموزشی حضور داشتند، مزایای حضور در محیط‌های آموزشی را بیان و خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای حضور شاداب و با نشاط دانش آموزان عزیز و فرهنگیان معزز در محیطی امن فراهم شده است و با حضور دانش‌آموزان در مدارس، ضمن رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در راستای ارتقای اهداف نظام تعلیم و تربیت که منجر به اجرایی شدن سند تحول بنیادین و تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان را فراهم می‌آورد، گام برمی‌داریم.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: کشورهای توسعه یافته به سمت بازگشایی مدارس رفته‌اند و ما نیز باید نسبت به موقعیت‌ها و شرایط، آموزش‌های لازم را برای زندگی عملی به فرزندان خود آموزش دهیم، که از جمله این آموزش‌ها، نوع زندگی در کنار ویروس کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا در خصوص از سرگیری بازگشایی مدارس، از دانش‌آموزان خواست، نسبت به تزریق دوز دوم واکسن کرونا اقدام کنند.

شایان ذکر است در ابتدای این بازدید که به صورت سرزده انجام پذیرفت، وزیر آموزش و پرورش، با حضور در یادمان شهدای دبیرستان پژوهش، با ادای احترام به شهدای گرانقدر، یاد و خاطره همه شهیدان گلگون کفن ایران اسلامی را گرامی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار