مدیر آموزش و پرورش ملارد:

برای بازگشایی مدارس و جبران نواقص آموزشی، به عزم ملی نیاز داریم

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد ضمن تقدیر از زحمات معلمان در فضای مجازی گفت برای جبران نواقص آموزشی و افت تحصیلی در دانش‌آموزان، به عزمی ملی نیاز است.

کد مطلب: ۱۲۶۷۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برای بازگشایی مدارس و جبران نواقص آموزشی، به عزم ملی نیاز داریم

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر بیان کرد: آماده‌سازی مدارس و اقناع‌سازی اولیاء، دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی در دستور کار تمامی مدیران مدارس شهرستان ملارد قرار گرفت.

وی ادامه داد: با عنایت به عدم حضور دانش‌آموزان در شرایط بیماری کرونا در مدارس و ادامه آموزش‌ها در فضای مجازی و با وجود زحمات همکاران، شاهد آسیب‌های جدی آموزشی و تربیتی هستیم و در جهت بازگشایی کامل و حضوری مدارس نیاز به عزم ملی نیاز است تا دوباره شاهد حضور کامل دانش‌آموزان در مدارس باشیم.

رضایی‌فر افزود: علاوه بر آموزش و پرورش، مساعدت و همکاری فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و امامان جمعه می‌تواند در این امر ملی راهگشا باشد.

این مقام مسئول تأکید کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل بازگشایی مدارس، جلسه‌ای در بستر شبکه شاد با مدیران مدارس برگزار شد، زوایای مختلف آموزشی و تربیتی این امر به مدیران تشریح شده و طی جلسات حضوری که شورای معاونین با فرماندار و ائمه جمعه شهرهای ملارد و صفادشت داشتند، مقرر شده در خطبه‌های نماز جمعه در خصوص بازگشایی مدارس تاکید شود.

خبرنگار: پریا جلیلوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار