استاندار فارس: معلمان باید نهضهت خلاقیت را در مدارس ایجاد کنند

شیراز (پانا) - استاندار فارس با اشاره به اهمیت توجه به آموزش و پرورش به عناون سرمنشا پیشرفت در جامعه، آموزش و پرورش را اولویت اول مجموعه استانداری در بین دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت معلمان باید دوره‌های آموزشی، کلاس‌ها و کارگاه‌های خلاقیت را بگذرانند و با کسب مقام مربی در این عرصه، نهضت فراگیر خلاقیت را در مدارس ایجاد کنند و دانش‌آموزان را به سمت پویایی حرکت دهند.

کد مطلب: ۱۲۶۶۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: معلمان باید نهضهت خلاقیت را  در مدارس  ایجاد کنند

محمد هادی ایمانیه در دیدار با مدیرکل و جمعی از مدیران آموزش و پرورش فارس و شهر شیراز ضمن اشاره به حمایت خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس گفت: با نوسازی مدارس، کتابخانه‌ها، آزمایشگاه و محیط‌های ورزشی می‌توانیم پویایی را در دانش‌آموزان ایجاد و زمینه رشد آنان را فراهم کنیم.

ایمانیه ضمن اشاره به اهمیت نقش مشاوران مدارس گفت: فعالیت مشاوران تاثیر بسزایی در آینده جامعه و سرنوشت دانش‌آموزان دارد، بنابراین باید متعهد و متخصص و معتقد به مبانی دینی باشند.

استاندار فارس ضمن تاکید بر دروس آمادگی دفاعی و دین و زندگی گفت: دبیران این دروس باید از سطح علمی و اعتقادی بالایی برخوردار باشند تا بتوانند به شبهات دانش‌آموزان پاسخ دهند و آنان را راهنمایی کنند تا در زندگی شان به کار گیرند.

ایمانیه به حمایت از تشکل‌های دانش‌آموزی تاکید کرد و گفت: مدیریت صحیح تشکل‌های دانش‌آموزی می‌تواند آنان را در مسیر رشد قرار دهد و نتیجه مثبتی را در پیشرفت جامعه به وجود آورد.

استاندار فارس گفت: باید احیای فرهنگ کتابخوانی و کار در مدارس نهادینه شود تا دانش‌آموزان با کتاب انس گیرند.

ایمانیه ضمن تاکید بر ایجاد نهضت خلاقیت بیان کرد: معلمان دوره‌ها، کلاس‌ها و کارگاه‌های خلاقیت را بگذرانند و با کسب مقام مربی در این عرصه، نهضت فراگیر خلاقیت را در مدارس ایجاد کنند و دانش‌آموزان را به سمت پویایی حرکت دهند.

استاندار فارس ضمن تاکید بر عدالت آموزشی گفت: بر اساس قانون اساسی باید عدالت آموزشی بوجود آید و فرایند استفاده همگانی از موقعیت‌های آموزشی ایجاد شود.

ایمانیه گفت: تشکیل هیئت اندیشه‌ورز دانش‌آموزی گامی در راستای رشد جامعه است.

استاندار فارس بیان کرد: حضور جوانان در کادر مدیریتی می‌تواند حرکت به سمت اهداف متعالی آموزش و پرورش را سرعت بخشد.

ایمانیه گفت: بازدید حضوری از تجربه‌های موفق آموزشی و پرورشی در سطح کشور می‌تواند ایده‌های جدیدی را در استان مطرح و فعالیت‌های موفقی را پیگیری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار