سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در استان مرکزی:

تحقق اهداف گام دوم انقلاب در گرو میدان دادن به جوانان است

تهران (پانا) - معاون وزیر و سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد تحقق اهداف گام دوم انقلاب در گرو میدان دادن به جوانان است.

کد مطلب: ۱۲۶۵۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تحقق اهداف گام دوم انقلاب در گرو میدان دادن به جوانان است

یوسف نوری وزیر آموزش‌وپرورش در حکمی «احمدرضا نوزانی» را به سمت «سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی» منصوب کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی لطیفی معاون وزیر و سرپرست سازمان پژوهش امروز شنبه 28 اسفندماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اظهارداشت: در نظام اسلامی مسئولیت، بیشتر از اینکه یک مدیریت و یا اعمال قدرت باشد یک امانت الهی و الزامی برای پاسخگویی به مردم می‌باشد که این مسئولیت‌ها به صورت چرخشی در گردش بوده و در هر برهه‌ای، فردی عهده دار آن است و سپس به فرد دیگری واگذار می‌شود؛ اما آنچه مهم و ضروری است، حفظ امانت به نحوه احسن می‌باشد.

معاون وزیر و سرپرست سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی افزود: مدیران صالح و با ایمان نقش اساسی در رشد و ترقی جامعه داشته و منش و سیره آنها تأثیر مهمی در الگوپذیری مردم دارد.

وی به موضوع آموزش و پرورش و جایگاه آن در تحول و پیشرفت جامعه اشاره کرد و گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری، معلمین افسران سپاه پیشرفت کشور هستند چرا که آموزش‌وپرورش وسیله پیشرفت کشور است لذا اگر بخواهیم اولویت بندی در بین نهادهای اجرایی داشته باشیم، پیگیری و دغدغه مندی برای پیشرفت و ارتقاء آموزش و پرورش در صدر قرار می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطیفی افزود: اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش از مطالبات مقام معظم رهبری طی سالیان اخیر بوده که اجرای این سند با اُفت و خیزهایی همراه بود اما نهایتاً در دولت سیزدهم مورد توجه جدی قرار گرفت.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اعتقاد داشتن به توان جوانان و میدان دادن به این قشر جهت خروج از تنگناها، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی اعلام کردند « مسیر و راه اساسی تحول استفاده از نیروی جوان و جوان گرایی است زیرا فکر نو، ابتکار و خلاقیت در عمل، جرات و میل کامل به حرکت با روحیه جوانان آمیخته شده است.»

وی در پایان با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) اظهار داشت: ایشان معتقد بودند باید به جوانان اعتماد کرد و امور را به آنان سپرد بنابراین یکی از مهمترین الزامات ما در گام دوم انقلاب اسلامی جدی گرفتن این مساله و استفاده از نیروی فکر و انگیزه جوانان انقلابی می باشد.

در این جلسه «احمدرضا نوزانی» به عنوان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی معرفی و از زحمات «بهرام حسین آبادی» تقدیر شد.

همچنین در این مراسم آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی نیز سخنرانی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار