مدیر دبیرستان صابرین شاهد ۲ در جشنواره سین هشتم سلیمانی گفت:

شهید سلیمانی، بهترین الگوی مهربانی و بخشندگی برای نسل نوجوان و جوان است

تهران (پانا) - مدیر دبیرستان صابرین شاهد2 تهران با اعتقاد به اینکه سبک زندگی شهید‌سلیمانی، سرشار از بخشندگی و شجاعت بوده است، بر برگزاری جشنواره سین هشتم، سلیمانی، در اواخر سال که تاثیرپذیری زیادی در دانش‌آموزان دارد، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی، بهترین الگوی مهربانی و بخشندگی برای نسل نوجوان و جوان است
در جشنواره سین هشتم سلیمانی و در دبیرستان شاهد صابرین گروهی از دانش‌آموزان با چیدن سفره هفت سین و تزئین آن به همراه عکسی از شهید‌سلیمانی، امید و همبستگی را در سالن مدرسه ایجاد کردند. گروهی دیگر از دانش‌آموزان نیز با تشکیل غرفه و فروش تغذیه و محصولات دست‌ساز خود، حس همدلی و صمیمیت را ایجاد کردند و با کار گروهی، مقدار زیادی از محصولات خود را به فروش رساندند. همچنین با پیشنهاد خود دانش آموزان تمامی مبالغ فروش از غرفه‌ها صرف امور خیریه شد.
در حاشیه برگزاری این جشنواره مینو امیری؛ مدیر دبیرستان شاهد 2 در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «پس از 2سال دوری دانش‌آموزان در مدرسه، برگزاری چنین جشنواره‌ای باعث می‌شود که دوباره در کنار تعیلم و تحصیل، تربیت نیز به طور جدی‌تری پیش رود.»
وی افزود: «شهید سلیمانی، بهترین الگوی مهربانی و بخشندگی برای نسل نوجوان و جوان است. نوروز بهانه‌ای است تا در کنار آن به سبک زندگی این شهید عالی مقام نیز توجه کرده و از آن استفاده کنیم.»
زهرا سلطان آبادی، دبیر کارآفرینی دبیرستان شاهد صابرین 2 که مسول برگزاری این جشنواره بود، به همکاری و کمک‌های دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: «این فعالیت و همدلی دانش آموزان در این امر، جرقه‌ای است تا دانش آموزان راه خود را در زمینه‌ای که در آن مهارت دارند پیدا کنند و زمینه‌ساز آینده‌ای روشن برای این نسل است.»
در پایان، جهت بازدید دیگر دانش آموزان مدرسه و کادر آموزشی، سفره‌های هفت سین با سین هشتم، در سالن اصلی دبیرستان قرار داده شد و مینو امیری مدیر دبیرستان از همگی دانش آموزانی که در این جشنواره فعالیت داشتند قدردانی کرد.
دانش آموز خبرنگار: کوثر طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار