در راستای «اهدای کتاب، اهدای دانایی»

بیش از 800 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان تکاب اهدا شد

ارومیه (پانا) - در راستای «اهدای کتاب، اهدای دانایی» با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تکاب بیش از 800 نسخه کتاب به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تکاب اهدا شد.

کد مطلب: ۱۲۶۳۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 800 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان تکاب اهدا شد

با رایزنی سجاد نعیمی، رئیس اداره کتابخانه های شهرستان تکاب با مسلم فکری، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیش از 800 نسخه کتاب به ارزش بالغ بر 40میلیون ریال با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به مجموعه کتابخانه های عمومی این شهرستان اهدا شد.

سجاد نعیمی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تکاب، ضمن تقدیر از فکری، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اهدای کتاب گفت: منابع اهدایی بیشتر در رده های علوم اجتماعی و حوزه ادیان است که در نوع خود در غنی سازی مجموعه کتابخانه ها مهم بوده و منابع جهت آماده سازی و استفاده به کتابخانه عمومی ملت تحویل داده شد.

نعیمی افزود: با توجه به اهمیت غنی سازی و پویایی منابع اطلاعاتی در کتابخانه ها، ضرورت دارد تا طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» با جدیت بیشتری پیگیری شود و با رایزنی با خیرین و ادارات می توانیم کمبودهای منابع مطالعاتی را رفع و بر غنای منابع بیفزاییم.

وی همچنین اعلام کرد: در سال 1400 بالغ بر 2000جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان علی الخصوص کتابخانه های ملت و آیت الله خسروی اهدا و وقف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار