۳۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند

فوت ۱۶ نفر

اصفهان (پانا) -۳۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شدند.

کد مطلب: ۱۲۶۳۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
۳۱۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شدند

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه تا امروز ۲۰ اسفند ماه تعداد ۸۹۵ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۳۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و در این بازه زمانی ۱۰۷ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

هم‌اکنون نیز ۶۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۱۲۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۱۳۳ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

کل موارد فوت شده ناشی از کرونا اعم از فوت قطعی و مشکوک به این بیماری طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۶ نفر بوده که ۱۲ نفر مبتلای قطعی و چهار نفر مبتلای مشکوک بوده‌اند.

همچنین طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۵۴۳ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸۱ هزار و ۳۸۴ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۸ هزار و ۵۵ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۱ هزار و ۵۱۵ نفر فوتی قطعی و ۶ هزار و ۵۴۴ نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

۱۳۵ هزار و ۳۱۰ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار