محمودزاده تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های نهادهای انقلابی برای تحقق سند تحول و بیانیه گام دوم

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان مراکز و مدارس غیردولتی گفت استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی نهادهای انقلابی برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و بیانیه گام دوم انقلاب در تعلیم و تربیت امری ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۶۳۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده از ظرفیت‌های نهادهای انقلابی برای تحقق سند تحول و بیانیه گام دوم

احمد محمودزاده معاون وزیر و رئیس سازمان در نشست صمیمی مشترکی که برای بررسی زمینه های همکاری بسیج فرهنگیان و مؤسسه راهیان کوثر با سردار صابر ماهانی فرمانده بسیج فرهنگیان و مدیر عامل مؤسسه آموزشی و فرهنگی کوثر، برگزار کرد، با اشاره به نقشه های مختلف وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از مأموریت های دستگاه تعلیم و تربیت علاوه بر انتقال دانش، انتقال ارزش ها و معارف انقلاب اسلامی بین نسل ها، جامعه پذیر کردن دانش آموزان و آماده کردن فرزندان برای زندگی آینده و در یک جمله تربیت انسان هایی در تراز انقلاب اسلامی است که مجموعه بسیج فرهنگیان می تواند در این زمینه منشأ خدمات ویژه ای باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ما در آموزش و پرورش با بهره گیری از همه ی ظرفیت ها و مشارکت عمومی مردم و نهادهای انقلابی باید بتوانیم زمینه تربیت چنین نسلی را فراهم سازیم.

محمودزاده با توجه به اینکه این مأموریت سنگین به تنهایی از عهده ی آموزش و پرورش بر نمی آید گفت: ظرفیت های موجود در سایر دستگاه ها و نهادهای انقلابی و خیرین می تواند در این خصوص به مدد و یاری آموزش و پرورش بیایند.

معاون وزیر و رئیس سازمان فعالیت مدارس راهیان کوثر را در این راستا قلمداد کرد و گفت: این مدارس می توانند با اجرایی نمودن سند تحول بنیادین که از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است زمینه تربیت جوانان انقلابی و جهادی را در کشور مهیا کنند.

وی افزود: اگر بنا است در نظام آموزش آموزش و پرورش سندتحول بنیادین اجرا شود و برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب کادرسازی و تربیت نیرو انجام پذیرد مدارس راهیان کوثر در کنار دیگر مدارس ما باید پیشتاز این حرکت عظیم فرهنگی و آموزشی و تربیتی باشد.

ایشان عنوان کرد: ضرورت است در این راستا سرمایه گذاری های لازم صورت پذیرد و با حمایت از مدارس و روحیه ی جهادی ضمن مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن زمینه های لازم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را فراهم سازیم.

در این نشست صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان و مدیر عامل مؤسسه کوثر ضمن تأکید بر همکاری در زمینه آموزشی-پرورشی و فرهنگی، به اهداف متعالی طرح اساسی مؤسسه راهیان کوثر پرداخت و نسبت به جامه عمل پوشاندن فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مؤسسه آموزشی و فرهنگی راهیان کوثر تأکید کردند و زمینه همکاری این مدارس، با سازمان مدارس و مراکز غیردلتی و توسعه مشارکت های مردمی را خواستار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار