احمد محمودزاده:

170 هزار معلم در مدارس غیردولتی سراسر کشور مشغول فعالیت هستند

تهران (پانا) - معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت 170 هزار معلم در مدارس غیر دولتی مشغول فعالیت هستند

کد مطلب: ۱۲۶۳۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
170 هزار معلم در مدارس غیردولتی سراسر کشور مشغول فعالیت هستند

احمد محمودزاده در آیین ارسال پنجمین مرحله کمک های مومنانه فرهنگیان بسیجی فارس ویژه دانش آموزان نیازمند سراسر استان به نقش مرجعیت و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی فرهنگیان در تمام عرصه‌های انقلاب اشاره و اضافه کرد: فرهنگیان در هر عرصه‌ای که نظام نیاز داشته به صورت داوطلبانه حضور پیدا کرده‌اند.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: معلمان پرچمدار انقلاب و نماینده حاکمیت هستند.

محمودزاده با بیان اینکه حضور معلمان در عرصه‌های تعلیم و تربیت طی سال‌های گذشته مبرز شده است، به نقش مرجعیت و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی فرهنگیان در تمام عرصه‌های انقلاب اشاره و عنوان کرد: فرهنگیان در هر عرصه‌ای که نظام نیاز داشته به صورت داوطلبانه حضور پیدا کرده‌اند.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش وجود سه هزار و ٤٠٠ شهید فرهنگی و ٣٦ هزار دانش شهید را گواه این موضوع عنوان کرد و گفت: در تمام ۴۳ سال گذشته، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش در کنار بدنه انقلابی و جهادی آموزش و پرورش، تداعی کننده نقش برجسته خود در همه عرصه‌ها بوده‌اند.

محمودزاده گفت: در موضوع مشارکت، هم مردم و هم خود فرهنگیان باز هم نقش برجسته‌ای طی سال‌های اخیر ایفا کردند و مدرسه سازی، مدرسه داری، مدرسه یاری و ...برگرفته از نقش ممتاز آنها در حوزه مشارکت بوده است.

وی گفت: اکثریت فرهنگیان که فیش حقوقی بالایی هم ندارند در بحث درمان و کمک به بیماران صعب‌العلاج و تهیه بسته‌های معیشتی و سایر کمک های انسان دوستانه همواره فعال و خود را مسئولیت پذیر می دانند.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: رفتارهای مومنانه معلمان تداعی گر ایثارگری های 8 سال دفاع مقدس است و باید به دنبال ترویج این رفتارها در دانش اموزان نیز باشیم.

محمودزاده گفت: قریب به 2 میلیون دانش آموز در مدارس غیر دولتی سراسر کشور مشغول تحصیل هستند و باید به فکر توسعه این مراکز و مدارس باشیم.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دولت با تمام وجود برای اجرای لایحه رتبه بندی تلاش می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار