پخش«شش ماجرای بلاتکلیف» با نویسندگی دانشجویان برتر نمایش نامه‌نویسی رادیویی از دو شبکه رادیویی

تهران (پانا) - با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و دانشگاه معماری و هنرپارس، سریال «شش ماجرای بلاتکلیف» با نویسندگی دانشجویان برتر نمایش نامه‌نویسی رادیویی ازآنتن دوشبکه رادیویی نمایش و تهران پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۶۲۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پخش«شش ماجرای بلاتکلیف» با نویسندگی دانشجویان برتر نمایش نامه‌نویسی رادیویی از دو شبکه رادیویی

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، فرهاد امینی سردبیرمجموعه سریالی «شش ماجرای بلاتکلیف» ضمن اعلام این مطلب گفت: این مجموعه، داستان یک نویسنده استاد دانشگاه است که در گیر و دار خانه‌تکانی عید نوروز شش نمایشنامه از دانشجویانش را در کتابخانه پیدا می‌کند، نمایشنامه هایی که همواره میان میز تحریر و کتابخانه ی او سرگردان و بلاتکلیف بوده‌اند و در هر قسمت یکی از این نمایشنامه‌ها را برای ما روایت خواهد کرد.
وی افزود : این سریال که به قلم شیوا جودکی، زینب نادری، نسیم لقمانی، لیانابوربور، مهدی بستانی و مهدی کهانی نوشته شده از شش قسمت مجزا تشکیل شده که همه ی قسمتها با هم ارتباط محتوایی دارند.

امینی ادامه داد : نویسندگان این نمایش همگی دانشجویان، دانشگاه معماری و هنر پارس در رشته ادبیات نمایشی هستند. ایده ارتباط جدی میان دانشجویان و محیط حرفه ای همواره در حوزه هنر وجود داشته اما پیش بینی گام‌های عملی در این راستا در جلساتی با حضور و همراهی پروفسور محمود گلابچی بنیان گذار محترم دانشگاه پارس، دکتر محسن سوهانی ریاست محترم اداره کل هنرهای نمایشی و رادیو نمایش و دکتر امین رهبر مدیر محترم دفتر ادبیات نمایشی و مدیریت گروه ادبیات نمایشی دانشگاه شکل گرفته است و اولین گام جدی در راستای این همکاری میان دانشگاه پارس تهران و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، همین مجموعه نمایشی است.

وی خاطر نشان کرد : در فرایند نگارش این مجموعه دانشجویان برتر درس نمایشنامه نویسی رادیویی با معرفی مدرس درس ،سرکار خانم ویدا دانشمند، نمایشنامه هایی را در یک قالب کلی قلمی کرده اند که به نام خود دانشجویان به صورت سریال اپیزودیک «شش ماجرای بلاتکلیف» تحویل دفتر ادبیات نمایشی شده است.

امینی در پایان گفت : این رویداد جدای از معرفی نویسندگان جوان و خلاق به اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و دفتر ادبیات نمایشی برای پویایی هرچه بیشتر تولیدات، رویدادی است که باعث ایجاد نشاط و انگیزه در میان دانشجویان برای عرضه ی عملی ثمره خلاقیت آنها در کلاس خواهد شد.خدارا شکر می کنیم که این ارتباط میسر شده است و امید داریم که در آینده شکوفا تر و درخشان تر از پیش ادامه یابد.

مجموعه سریالی «شش ماجرای بلاتکلیف» به نویسندگی شیوا جودکی، زینب نادری، نسیم لقمانی، لیانا بوربور، مهدی بستانی و مهدی کهانی دانشجویان نمایش نامه نویسی رادیویی، تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده، کارگردانی نازنین مهیمنی، افکتوری محمد رضا قبادی فر، صدابرداری محمدرضا محتشمی و با حضورهنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، از 21 اسفند ماه ساعت 2:30 و 22 از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 1:30 دقیقه به روی آنتن رادیو تهران می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار