فرهاد قائمیان: حمایت از تئاترِ بی‌سلبریتی باید در دستور کار قرار بگیرد

تهران (پانا) - فرهاد قائمیان از بازیگران شناخته‌شده عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون شامگاه سه‌شنبه هفدهم اسفندماه با حضور در تئاتر شهر از عوامل و دست‌اندرکاران تئاتر «تَرقُب» در تالار قشقایی مجموعه قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۲۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فرهاد قائمیان: حمایت از تئاترِ بی‌سلبریتی باید در دستور کار قرار بگیرد

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، فرهاد قائمیان از بازیگران شناخته‌شده سینما، تئاتر و تلویزیون سه‌شنبه هفدهم اسفندماه ‌با حضور در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر، به تماشای نمایش «ترقُب» به کارگردانی مسعود شامی و میلاد خرم نشست.
قائمیان پس از تماشای این نمایش گفت: «ترقب» یک تئاتر منسجم و درست است. ما در این اثر با تمام ویژگی‌های یک اثر نمایشی مواجه می‌شویم. از نور خیلی به‌جا و درست استفاده می‌شود و طراحی حرکات و ورود و خروج بازیگران به نور و سایه، بسیار حساب‌شده و جذاب است.
وی با اشاره به بازی‌های تأثیرگذار نمایش «ترقُب» گفت: سه بازیگر خانم در ساده‌ترین شکل ظاهری با بازی‌های روان و جذاب روی صحنه، 45 دقیقه تماشاگر را با خود همراه می‌کنند و این نشان از توانمندی آن‌ها در کنار کارگردانی صحیح دارد.
این بازیگر افزود: مسعود شامی نویسنده اثر، جوان خلاقی است که به همراه میلاد خرم «تَرقُب» را کارگردانی کرده و پس از تماشای این نمایش می‌توانم بگویم شاهد ورود دو کارگردان جوان و خوش‌فکر به عرصه تئاتر هستیم که نیازمند حمایت هستند. به اعتقاد من اثری که بامطالعه و عشق و زحمت تولیدشده و مختصات یک تئاتر استاندارد را دارد، باید حمایت شود تا بیش‌تر دیده شود. علاوه بر مسئولین، اهالی تئاتر و هنرمندان هم باید دراین راستا به یکدیگر کمک کنند، کنار یکدیگر باشند و یکدیگر را حمایت کنند تا همه تئاترها آن‌گونه که شایسته است دیده شوند.
فرهاد قائمیان گفت: من فکر می‌کنم حمایت از تئاترِ بی‌سلبریتی باید در دستور کار قرار بگیرد. زیرا بنده معتقدم جذابیت یک اثر باید با اتکا به توانمندی بازیگران باشد، نه شهرت و معروفیت. بسیاری اوقات در نمایش‌هایی که توسط یک گروه هنرمند جوان تولید می‌شود، با اثری جذاب و بازی‌هایی تأثیرگذار مواجه می‌شویم که باکمی حمایت می‌تواند تبدیل به یک اتفاق ماندگار بشود و راه‌های رشد و پیشرفت برای هنرمندان جوان هموارتر شود.
نمایش «تَرَقُب» به نویسندگی مسعود شامی و کارگردانی مشترک مسعود شامی و میلادخرّم طی روزهای پیش رو ساعت 19:30 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان میزبان مخاطبان تئاتر است.
در این اثر نمایشی مهناز میرزایی، سایه کبیری و مائده جلالی به‌عنوان بازیگر حضور دارند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: روایتی از سه دوره حیات آدمی، در هیبت زنانگی بر زمین … هر جهان را بنگر که چگونه یک اتم است ... در بی‌نهایتم هستی که به کار و کار و کار در دَمی، آ-دَم دمید و [دآد] داد آدم‌ی، که بدان. پس تو چِ می‌دانی؟!
علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سامانه تیوال تهیه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار